צילום: זק"א תל אביב

בני ברק: אסון בבית כנסת – בן 62 התמוטט ונפטר

כוחות הצלה שהוזעקו סמוך לשעה 5 לפנות בוקר לבית כנסת ברחוב יואל בעיר ביצעו פעולות החייאה באדם כבן 60, לאחר כשעה של פעולות מצילות חיים נאלצו לקבוע את מותו במקום לאחר שהתמוטט פתאומי בתוך בית כנסת

כוחות הצלה שהוזעקו סמוך לשעה 5 לפנות בוקר לבית כנסת בעיר בני ברק ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 62 שהתמוטט באופן פתאומי ואיבד את הכרתו בתוך בית כנסת. לאחר כשעה של פעולות מצילות חיים נאלצו לקבוע את מותו.

מארגון הצלה נמסר כי תורני הלילה של ארגון הצלה בבני ברק, הוזעקו לפנות בוקר לבית כנסת בעיר בעקבות דיווח על מתפלל שהתמוטט ואיבד את הכרתו. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה רבות בגבר כבן 62 שבסופן, למרבה הצער, נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מות במקום.

תורן לילה יצחק ליבוביץ סיפר: "כשהגעתי למקום הכווינו אותי לעבר גבר כבן 62 ששכב בבית הכנסת כשהוא מחוסר הכרה, ואזרחים מבצעים בו פעולות החייאה, בהדרכת מוקד 101 של מד"א. יחד עם פראמדיקים של מד"א, וכוננים נוספים של הצלה, המשכנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות, אך למרבה הצער נאלצו הפראמדיקים לקבוע את מותו במקום."

בזק"א תל אביב עדכנו כי מתנדבי הארגון טיפלו הבוקר בגבר כבן 60 שהתמוטט באופן פתאומי בתוך בית כנסת נאות יוסף בעיר בני ברק. המתנדבים דאגו לכבוד המת וסייעו לצוות המז"פ המשטרתי בחקירת האירוע. עוד אמרו בארגון כי הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לבדיקה חיצונית בלבד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו