"אני צריכה לשמש כאבא ואמא" יולדת אלמנה מבקשת עזרה.

בסרטון נוגע ללב פונה יוכבד אטיאס ימים ספורים לאחר לידת בנה ומבקשת

"לפני ששה חודשים העולם שלי התהפך כשבעלי היקר נפטר ממחלת הקורונה. יש לי שלוש בנות בבית והשבוע בשעה טובה נולד לי בן, הלידה הזאת היתה מלווה בהמון שמחה וכאב ביחד, הכל מעורבב.

אני שמחה סופסוף לחבק בן, אבל מצד שני הכאב שאין אבא שיגדל את הילד הזה, אין מי שיילווה אותי בגידול הזה. כל מי שיכול לעזור לי להכניס אור הביתה ושמחה, בשביל שאני יוכל לגדל את שלושת הבנות והילד המתוק הזה שאין להם אבא…

אני צריכה לשמש כאבא ואמא גם רגשית וגם פיזית, מכל הבחינות. כל מי שיכול לעזור, אני ממש אודה לו! ואבי יתומים ואלמנות יחזיר לו כפל כפליים בברכת שנה טובה ותודה רבה" היא מבקשת.

לתרומה הקליקו כאן>>>

משפחת אטיאס מתגוררת בבית שמש ומונה ארבעה ילדים. תמר, יעל, תולי והרך הנולד.

לפני כשמונה חודשים חלה יעקב (42) בקורונה ומצבו הידרדר, למרות היותו צעיר וללא מחלות רקע הוא אושפז בבית החולים אסף הרופא ונפטר לאחר שלושה שבועות.

בשבוע שעבר כאמור, ילדה אלמנתו בן ראשון לאחר שלוש בנות. הלידה שלוותה עם בהרבה חשש ורגשות מעורבים עברה בהצלחה והתינוק שבלע מי שפיר נזקק לסיוע מקומי של חמצן.

את התחושות שליוו אותה במהלך הלידה תיארה היולדת במילים הבאות: "לפני שיצאתי לבית חולים לקחתי את התמונה של יעקב במעטפה שהכנתי מזמן, הרגשתי שהנשמה שלו נמצאת יחד איתי בחדר לידה ולא רציתי שזה יגמר. יעקב כל כך רצה בן זכר ולא זכה לדעת אפילו שנפקדנו" ספרה בכאב.

כעת היא פונה לעזרה ומבקשת: "מחכה לי דרך ארוכה ולא פשוטה, אנא תנו לי כוח לימים הבאים שיבואו, תעזרו לי לגדל את הקדיש של יעקב ז"ל מתוך שמחה ולהיות אמא בריאה לשלושת הבנות שמחכות לי בבית"

לעזרה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו