Yonatan Sindel/Flash90

מועצת גדולי התורה בארה"ב במכתב חריג: לקבוע יום תפילה בעקבות גזירות הממשלה

חברי מועצת גדולי התורה באמריקה יוצאים בקריאה חריגה לבני היהדות הנאמנה במקום בעקבות גזירות הממשלה החדשה שהוקמה בראשות בנט, לפיד וליברמן. במכתבם כותבים חברי המועצת לקבוע את יום חמישי הקרוב כיום תפילה

בעקבות גזירות הממשלה החדשה שהוקמה בראשות בנט לפיד וליברמן יוצאים חברי מועצת גדולי התורה באמריקה בקריאה חריגה לבני היהדות הנאמנה במקום. במכתבם כותבים חברי המועצת לקבוע את יום חמישי הקרוב כיום תפילה.

במכתבם שהגיע לידי 'חדשות JDN' כותבים חברי המועצת: "קריאה קדושה לכבוד אחינו בני ישראל הי"ו. עם ישראל היושב בציון נמצא במצוקה גדולה רח"ל מחמת הממשלה הגוזרים גזירות ורדיפות על תורתנו הקדשה ועל לומדיה ועל קיום התורה והמצוות בכלל ובפרט".

"בעת צרה זו מוטל עלינו להשתתף בצערן של קהילות הקודש בארץ ישראל שהיא צרת כולנו, וגם עלינו לזעוק ולהריע לקב"ה שירחם עלינו ויעביר את הגזירות הרעות האלו".

כאן כותבים חברי המועצת כי "אי לזאת אנו מבקשים מהצבור שיקבעו את יום ה', כ"ט לחודש מרחשוון הבעל"ט, לאמירת סדר יום כיפור קטן או לאמירת פרקי תהילים, כל מקום לפי הראוי לו, לעורר רחמי שמים מגזירות אלו".

בסיום מכתבם החריג כותבים חברי מועצת גדולי התורה באמריקה "יהי רצון שבזכות תפילותינו נראה במהרה בישעותן של ישראל מצרות אלו ומכל צרות עם ישראל בביאת גואל צדק בב"א".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו