טיוטה אוטומטית

טרגדיה בבני ברק: האברך המתמיד מכולל פוניבז׳ נפטר לאחר שנות יסורים קשים

הלך לעולמו הגאון רבי שמואל יוסף בן דריהם מפארי כולל פוניבז׳ בבני ברק זאת לאחר שנות יסורים קשים ומרים. המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה ועוד תשעה יתומים המבכים מרה את הסתלקותו של אביהם

ברוך דיין האמת: במהלך הלילה האחרון הלך לבית עולמי האברך המופלג הגאון רבי שמואל יוסף בן דריהם זצ״ל אשר היה מחשובי ופארי האברכים בכולל פוניבז׳ בבני ברק זאת לאחר שחלה במחלה הקשה ל״ע והוא בשנת הארבעים ואחד לחייו.

המנוח הגאון רבי שמואל יוסף בן דריהם נולד בצרפת, לפני שנים רבות הוא עלה לישראל כאן הוא הקדיש את כל חייו לעסק הצורה בצורה מעוררת השתאות ממש. מכריו מספרים על אדם היה שקוע יום ולילה בלימוד בשקידה יוצאת דופן.

גם תפילותיו היו נאמרות במתינות כמונה מעות. דמותו הייתה ייחודית וראו בו היטב סמל ודוגמא לאברך בן עלייה מופלג. מהשעות המוקדמות של הבוקר ועד השעות המאוחרות של הלילה הוא היה יושב ולומד ללא הפוגה.

לפני מספר שנים חלה המנוח במחלה הקשה ל״ע, מני אז הוא עבר מסכת יסורים קשה אך למרות הכל המשיך בשקידה התורה. לפני כשבוע וחצי מצבו הידרדר עד לפטירתו במהלך הלילה האחרון לדאבון ולמגינת לב.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי׳ ועוד תשעה יתומים המבכים מרה על הסתלקותו הטראגית של אביהם האהוב. על מסע ההלוויה נמשיך ונעדכן. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו