אבל בחסידות אשלג: רעייתו הרבנית של האדמו״ר נפטרה בפתאומיות

אבל בחסידות אשלג: רעייתו הרבנית של האדמו״ר נפטרה בפתאומיות

הרבנית מרת חיה חנה יהודית אשלג הייתה רעייתו הרבנית של כ״ק האדמו״ר שליט״א. כל חייה עמדה במסירות לימינו בכדי שיוכל להמשיך בהפצת תורה וחסידות. בליל השבת היא התמוטטה ונפטרה למרבה הצער

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה הקשה והמרה על הסתלקותה הפתאומית של הרבנית הצדקנית מרת חיה חנה יהודית אשלג ע״ה רעייתו הרבנית של כ״ק האדמו״ר מאשלג שליט״א זאת לאחר שהיא התמוטטה במעונה בבני ברק והיא בשנת השבעים ושתיים לחייה.

הרבנית הצדקנית מרת חיה חנה יהודית נולדה לאביה הרב החסיד רבי יצחק שמואל וינשטוק בעיר ירושלים. בהגיעה לפירקה היא נישאה לבעלה כ״ק האדמו״ר מאשלג ויחד בנו והקימו את ביתם על אדני התורה והיראה.

כל ימי חייה היא עמדה במסירות נפש לימינו של בעלה האדמו״ר בכדי שהוא יוכל להקדיש את כל חייו להפצת תורה וחסידות. הרבי שכל חייו דואג להפצת הזוהר הקדוש התבטא מספר פעמים על דאגתה של רעייתו הרבנית למען מפעל חייו.

מכריה מספרים על אישה צדקנית אשר עשתה מעשי חסד רבים במהלך חייה באים רואים. לדבריהם, היא הייתה בהצנע לכת תומכת במשפחות רבות אשר נקלעו לקשיים והייתה מחלצת אותם מן המיצר.

בליל השבת קודש התמוטטה הרבנית במעונה שברחוב שד״ל בעיר בני ברק בפתע פתאום, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות ולבסוף נאלצו לקבוע את פטירתה למגינת ולדאבון לב.

הלוייתה הערב מוצש"ק בשעה 10 בערב מביהמ"ד אשלג ברח' שד"ל ב"ב ומשם לבית העלמין סגולה בפתח תקוה

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו