ברוך דיין האמת: בתו של הצדיק הירושלמי נפטרה לאחר שנים של יסורים

ברוך דיין האמת: בתו של הצדיק הירושלמי נפטרה לאחר שנים של יסורים

הרבנית מרת פערל לינדר ע״ה הייתה רעייתו של הגאון רבי משה אורי לינדר שליט״א מרבני שכונת נווה יעקב בירושלים, לפני כעשור היא חלתה במחלה ומאז נהפכה לצמח. במהלך השבת מצבה הידרדר והיא נפטרה

ברוך דיין האמת: במהלך השבת האחרונה פרשת יתרו הסתלקה לבית עולמה האישה החשובה מרת פערל לינדר ע״ה רעייתו של הגאון רבי משה אורי לינדר המשמש כרב בשכונת נווה יעקב בירושלים זאת לאחר שנות יסורים קשים ומרים והיא בשנת השבעים ושמונה לחייה.

המנוחה האישה החשובה מרת פערל לינדר ע״ה נולדה בירושלים של מעלה לאביה הצדיק הירושלמי רבי שמואל הומינר זצוק"ל אשר היה אחד מצדיקי ירושלים של אז. בבית ענק זה היא ינקה מידות נאצלות ויראת שמים טהורה.

בהגיעה לפירקה היא נישאה לבעלה הגאון רבי משה אורי לינדר שליט״א ויחד הקימו את ביתם על אדני התורה והיראה. שמה התפרסם בקרב המשפחה כאישה צדקנית אשר הייתה עוזרת לכל שואל ומבקש בסבר פנים יפות.

לפני כעשור היא החלה לסבול יסורים קשים והוא הפכה לצמח, במשך כל התקופה היא שהתה בבית ביתה בעיר בית שמש שם דאגו חה כל העת. במהלך השבת האחרונה מצבה הידרדר במהירות והיא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו