שעות קודם המראתו לארצות הברית: ראש הישיבה נמצא חיובי לנגיף הקורונה

צילום: שוקי לרר

שעות קודם המראתו לארצות הברית: ראש הישיבה נמצא חיובי לנגיף הקורונה

שעות קודם מסעו ההיסטורי של ראש הישיבה מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי לארצות הברית הוא התגלה כחיובי לנגיף הקורונה. מביתו נמסר כי מצבו טוב והוא ישהה בבידוד עד להחלמתו המהירה בעזרת השם

ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה של דגל התורה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א חש בימים האחרונים מעט שלא בטוב ובשל כך הוא ערך בדיקת קורונה לפיה הוא אכן נמצא חיובי לנגיף.

ל'חדשות JDN' נודע כי בערב שבת קודש האחרונה פרשת יתרו ערך ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א בדיקת קורונה לפיה הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה. מצבו של ראש הישיבה טוב והוא ממשיך סדר יומו הקפדני כרגיל.

ההדבקה של ראש הישיבה מגיעה רגע לפני מסעו ההיסטורי לארצות הברית מה שגורם להיכלי התורה במקום לדחות את אירועי הקבלת פנים ומשאותיו של ראש הישיבה שתוכננו להיערך במהלך השבועיים הקרובים ברחבי ארצות הברית.

מביתו של מרן הגרב"מ אזרחי שליט"א נמסר כי ראש הישיבה התגלה ביום שישי כחיובי לקורונה, והוא נמצא בביתו ומרגיש טוב בחסדי שמים. לאור זאת נדחה מסע החיזוק ההיסטורי שתוכנן בהיכלי התורה בארה"ב, אליו היה אמור לצאת הלילה ראש הישיבה שליט"א.

כזכור, רק לפני מספר חודשים נדבק ראש הישיבה מרן הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי בנגיף הקורונה, מצבו של ראש הישיבה היה טוב והוא בחסדי שמים עבר את הנגיף בצורה קלה יחסית.

מקורביו ותלמידיו של ראש הישיבה מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו