"בשנים האחרונות ישנה מהפכה תורנית בשכונת הר חומה"

מאות הורים החלו לשלוח את ילדיהם לתלמודי תורה * הביקוש הגדול ביותר הינו להתלמוד תורה שע"י מוסדות 'כאייל תערוג" שבראשות הגר"א עמרמי מרבני שכונת ' הר חומה' וראש ישיבת 'אמרי שפר'

נתון מעניין התברר באחרונה במהלך ישיבת הערכת מצב לשנת הלימודים הבאה בעיריית ירושלים, ולפיה, מאות הורים משכונות בדרום העיר, ובפרט בשכונת ' הר חומה' החלו להתחזק ולשלוח את ילדיהם לתלמודי תורה. כאשר, הביקוש הגדול ביותר הינו להתלמוד תורה שע"י מוסדות 'כאייל תערוג" שבראשות הגר"א עמרמי מרבני שכונת ' הר חומה' וראש ישיבת 'אמרי שפר'. יש לציין, כי התלמוד תורה מהווה סמל ודוגמא למוסד חשוב שקנה לעצמו שם של כבוד בשורה הראשונה של מוסדות החינוך בירושלים והביקוש עליו רב מאוד.

אישי חינוך מציינים כי הייחודיות בתלמוד תורה הוא היחס החם והאוהב של כל הנהלה והמלמדים לכל תלמיד ותלמיד בנפרד. המלמדים הינם מטובי המחנכים בירושלים שעמלים בכל כוחם ומקדשים שעות רבות למען שגשוג ופריחת הילדים בדרך ישראל סבא.

בהנהלת תלמוד תורה ' כאייל תערוג' לא מתפלאים מהערכת מצב ומציינים, כי אכן הביקוש גדול, וכבר כיום ישנם מאות תלמידים הלומדים במוסד והמונים מתדפקים על דלתות המוסד בכדי להכניס את ילדיהם, וביקשו להודות לאישי הציבור בעיריית ירושלים הפועלים ללא לאות למציאת פיתרון קבע למאות הילדים הלומדים במוסד, ובראשם סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי הרב צביקה כהן, לראש לשכתו הרב אברהם בצלאל ולמנהל אגף חינוך חרדי הרב איתמר בר עזר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו