היום: הכנסת ספר תורה ב"זכרון משה" לזכרו של מרן האבן ישראל זצוק"ל

היום יתקיים מעמד הכנסת ספר תורה לבית הכנסת המרכזי "זכרון משה" - השטיבלא'ך של ירושלים, לזכר נשמת פוסק הדור מרן הגרי"י פישר זצוק"ל. ב"זכרון משה" היה דרוש עוד ספר תורה לאחר שכמה ספרי תורה בלו ונפסלו, ובועד בית הכנסת הוחלט לכתוב ספר חדש

בית הכנסת הגדול "זכרון משה" אשר שוקק חיים בכל שעות היממה, כאשר מניני ערבית מסתיימים מגיעים כבר משכימי קום לתפילת ותיקין, ובימים של קריאת התורה קיימים במקום מניינים במשך כל היום.

מי שעמד בראש בית הכנסת רב ומאורן של רבן ומאורן של ישראל פוסק הדור מרן הגרי"י פישר זצוק"ל בעל אבן ישראל, וכיום ממשיך תחת נשיאותו הרמה של בנו הגאון הגדול רבי אהרן פישר שליט"א.

ב"זכרון משה" היה דרוש עוד ספר תורה לאחר שכמה ספרי תורה בלו ונפסלו, הוחלט בועד לכתיבת ספר תורה לכתוב עוד ספר תורה לזכרו של מרן בעל אבן ישראל זצוק"ל, מי התחיל את מלאכת הקודש היה הר"ר יעקב שטארק זצ"ל ועם פטירתו המשיכו לזכות את כל מתפללי בית הכנסת לקחת חלק בספר התורה המהודר.

היום כ"ה אדר ביום ההילולא הארבע עשר של אבן ישראל זצ"ל תתקיים מעמד הכנסת ספר תורה, סיום כתיבת האותיות תתקיים בשעה 5.00 בבית המרא דאתרא הגאון הגדול רבי אהרן פישר שליט"א רח' בירנבוים 5

בשעה 7.00 תצא ספר התורה ברוב פאר והדר והמון חוגג דרך הרחובות: בירנבוים, דוד ילין, ישעיהו, כיכר השבת, מלכי ישראל, יעקב מאיר, יצחק שולל, חפץ חיים להיכל בית הכנסת הגדול.

[pdf-embedder url="http://www.jdn.co.il/wp-content/uploads/2017/03/unnamed-file.pdf" title="—-"]

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו