במעמד מרן שר התורה שליט"א שמחת בר מצווה מרגשת נערכה לל"ג חתני בר המצווה של 'זה לזה'

שמחת בר המצווה המרכזית נערכה ל-33 חניכי פרויקט 'בני מלכים' שעל ידי ארגון 'זה לזה' שבנשיאות הרבנית רוטנברג תליט"א, בבני ברק בהשתתפות גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א המעמד נפתח על ידי חתני השמחה בסיום הש"ס לזכר הוריהם שלא זכו להשתתף במעמד. לאחר הסיום זכו חתני בר המצווה לשמוע את ברכתו של מרן שר התורה שליט"א גדולי ישראל אשר השתתפו בשמחה, נשאו דברי חיזוק ועידוד ולאחר מכן פרצו הנוכחים בשירה וריקודים של מצווה שנמשכו שעות ארוכות

מעמד מרגש ורב רושם של שמחת בר מצווה מרכזית ל-33 חתני השמחה מארגון 'זה לזה' נערכה בראשית השבוע באולמי 'קונקורד' בבני ברק, בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, אדמו"רים, ראשי ישיבות, רבנים ואישי ציבור רבים.
עם כניסתם של ל"ג חתני בר המצווה לאולם, שהיה מלא מפה לפה במאות משתתפים, בהם בני משפחותיהם, משפחת 'זה לזה' המורחבת וחונכי פרויקט 'בני מלכים' המסורים המלווים את חתני השמחה בכל ימות השנה ומהווים עבורם דמות אב רוחנית, החלה השמחה העצומה והמעמד המרומם.
התרגשות רבה אחזה אצל המשתתפים כשאר מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א הגיע להשתתף בשמחה עם פתיחתו של המעמד. לאחר שמרן הגר"ח קניבסקי שליט"א פיאר את שולחן הכבוד במעמד, הזמין המנחה ר' אלימלך טירנואר את חתני השמחה לסיים את הש"ס לעילוי נשמת הוריהם שלא זכו להשתתף במעמד. את הש"ס סיים אחד הנערים בהתרגשות רבה, לקול שירת השמחה של המשתתפים הרבים "אשריכם תלמידי חכמים".
כאשר הקהל כולו נפעם מעוצמת החוויה הרוחנית המטלטלת, זכה הנער לאחר הסיום לקבל את ברכתו של מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א שאיחל לו ולחבריו חתני השמחה היתומים שיזכו לעלות מעלה מעלה במעלות התורה והיראה, לתפארת משפחותיהם ושהורים המצויים תחת כיסא הכבוד יזכו לרוב נחת מצאצאיהם.
כל חתני בר המצווה עברו בפני מרן שר התורה שליט"א אשר איחל לכל אחד ואחד ברכת "מזל טוב וברכה והצלחה", וחיזקם ועודדם רבות. פניהם של הנערים קרנו מאושר רב והנוכחים התקשו להסתיר את רגשותיהם.
את המעמד פיארו בנוכחותם גדולי ישראל שליט"א, הגה"צ הגרנ"צ רוטנברג שליט"א העומד בראש הארגון, כ"ק האדמו"ר מנדבורנא שליט"א, כ"ק האדמו"ר ממודזיץ שליט"א, ראש ישיבת פוניבז' הגרב"ד פוברסקי שליט"א, הגה"צ רבי שמעון גלאי שליט"א והגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, אשר שימחו את חתני השמחה ונשאו בפניהם דברי חיזוק והתעלות, כשהם מאחלים להם לגדול בתורה ויראת שמים, כשאיפת הוריהם אשר לצערנו לא זכו לא זכו להשתתף במעמד ולהיות לצידם בשעת רצון גדולה זו של כניסתם לעול תורה ומצוות.
השמחה העצומה נמשכה גם כאשר חתני הבר מצווה נישאו על כתפי החונכים כשהם עוברים בין השולחנות ומשמחים את מאות המשתתפים המשלבים ידיים יחד בעשרות מעגלי ריקודים שנמשכו עד חצות הלילה. בתום המעמד קיבלו כל חתני בר המצווה תשורה מכובדת שתפאר את ארון הספרים בביתם מתנת ארגון 'זה לזה'. היו אלה רגעים מיוחדים של התעלות והתרגשות שלא הותירה את הנוכחים אדישים במחזה מרגש זה.
במעמד השתתפו אישי ציבור רבים, בהם ח"כ הרב אורי מקלב, ח"כ הרב יעקב אשר, מ"מ ראש עיריית בני ברק הרב אברהם רובינשטיין וחבר מועצת העיר הרב יעקב ורז'בינסקי, ראש עיריית בית שמש הרב משה אבוטבול, סגן ראש העיר הרב שמואל גרינברג וחבר מועצת העיר הרב משה מונטג.
את שמחת בר המצווה המרכזית לחתני בר המצווה היתומים עורך ארגון 'זה לזה' מידי שנה לחניכי פרויקט 'בני מלכים' שעל ידי הארגון אשר הגיעו לנועם עול תורה ומצוות. לפרויקט 'בני מלכים' חונכים רבים הלומדים עם הנערים היתומים מידי שבוע, שומרים עמם על קשר אישי רציף, מקדמים אותם, מעניקים להם אוזן קשבת, ומשמשים עבורם דמות אב רוחנית הנמצאת שם עבור הנערים בכל עת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בר מצוה זה לזה מדוע אין תמונות נוספות מהאירוע המרגש. נשמט שמו של הרב חיים ווזנר שליט"א שהשתתף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו