מעמד התפילה המסוגל ייערך בליל ער"ח סיון על ציון האמורא רבי אבדימי דמן חיפה

אחר חצות ליל ר"ח סיון ייערך מעמד התפילה שע"י רינה של תורה בראשות מורנו ראש הכוללים הגאון הצדיק רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א סדר המסוגל שניתקן ל"רינה של תורה" והפך מופת ישועה לאלפים התיקון המיוחד יתקיים אחר סדר לימוד להצלחת וקבלת התפילה לזכות המבקשים ישועה חותם עדות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א: רבים נושעו בסגולה זו"

ליל ערב ראש חודש סיון הבעל"ט אחר חצות לילה על ציון האמורא רב אבדימי דמן חיפה – יתקיים מעמד תפילה נורא לישועתן של ישראל, לחולי ישראל ולמעוכבי זיווג, למצפי ישועה ולמבקשים לפתוח שערי פרנסה, בסדר התפילה המיוחד שעל ידי מאות לומדי 'רינה של תורה', מעמד שהפך למופת נורא לאלפים כשסיפורי ישועה וחותם עדות אמת מעטרין את תפילה זו, בעדות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א כי "רבים נושעו בסגולה זו בכח התורה וכח התפילה"

ציון האמורא רב אבדימי נודע כמקום קדוש ומסוגל מאוד לתפילה, כפי שהעידו רבני חיפה והצפון כשאליהם הצטרף מרן המשגיח רבי דב יפה זצוק"ל, על מעלת התפילה במקום קדוש זה ובתפילת רבים אחר שעות של לימוד תורה כי בוודאי יראו ישועה בזה. במכתבם מציינים רבותינו שליט"א את עדות הגאון הצדיק המופלא עמוד התפילה רבי אברהם עמרם קוך זצוק"ל שהיה מעתיר במקום זה בקביעות והעיד על היותו מסוגל מאוד לפעול ישועה. ואכן, ביום א' הבעל"ט, ליל ערב ראש חודש אחר חצות הלילה, יעמדו מאות לומדי 'רינה של תורה' בראשות רבנן ותלמידיהון ועימם אלפי ישראל מכל קצוות ארץ, על ציון האמורא הקדוש רב אבדימי דמן חיפה, לישועתן של ישראל לחלות פני מלך בהזכרת שם שם בפרטות, כאשר בראש התפילה ניצב ראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר הלוי כהן שליט"א. השנה יעמדו בראש התפילה רבני קהילות הקודש בחיפה והצפון, כאשר המה מעידים על קדושת המקום הזה וכפי שהגיד הגאון הצדיק גאב"ד מאקווא שליט"א לראשי רינה של תורה, לפרסם בשמו על היות המקום מסוגל מאוד וכן הקפיד אביו הגדול זצוק"ל והדברים ידועים שרואים שם ישועה שלא כדרך הטבע והוא פלאי.

סגולת הקודש עליה חתם בכתב עדות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א ועימו גיסו הגדול הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א חבר מועצת גדולי התורה, כוללת לימוד של ג' שעות רצופות בתענית דיבור להצלחת המבקשים ישועה ולאחריו סדר תפילה המסוגל לרפואה, למציאת זיווג ולשאר עניינים, סגולה זו כבר נודעה בכרם בית ישראל לאחר אינספור מקרים של ישועות גדולות וניסים גלוייים לאחר התפילה. הפניות הינן בהתאם: רבים מתקשרים ומבקשים להתעדכן במיקום ובזמנים המדויקים של מעמד התפילה המיוחד וכן למסור את שמם לתפילה ע"י ציבור הלומדים, להוושע בכח תורה ותפילה.

לימוד הסדר המיוחד ג' שעות רצופות בתענית דיבור נעשה על ידי אברכי רשת הכוללים "רינה של תורה", כאשר למעמד התפילה המיוחד על ציון הקודש שנודע על ידי רבים מחכמי תורת הרז, מתאספים טובי בניה של חיפה התורנית וכלל קהילות התורה בצפון מכל החוגים כשאליהם מצטרפים ומגיעים אלפים מרחוק, לתפילה נוראה זו בהשתפכות הנפש להעתיר ולהתחנן לפתוח שערי שמים בס"ד. בימים אלו שוקדת הוועדה המכינה על הסדרת מתחמי התפעלה ברחבת הציון והסדרת שבילי הגישה, כאשר מתחם מיוחד יוכן למרנן ורבנן גדולי התורה שליט"א שיעמדו בראש המעמד לחלות בני מלך במקום נקודש כאמרם 'בעת רצון עניתיך'.

בבית המדרש "רינה של תורה" מוסיפים כי ע"מ להימנע מלחץ העברת השמות ברגע האחרון ניתן להתקשר כבר עכשיו לטלפון 0722600200 ולמסור שמות להזכרה במעמד הקדוש שכבר הושיע רבים ב"ה.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו