ארכיון. צילום: דוד כהן, פלאש 90

סמוך לכניסת השבת: האדמו"ר מגור שמע שהחולה הוריד דמעות והגיע לבקרו

סיפור מעניין התרחש כאשר כ''ק האדמו''ר מגור השוהה במסגרת מסע היסטורי בארצות הברית הגיע לבקר חולים אצל ר' ישראל יהודה פריי אחיו של הנגיד ר' מאיר פריי במונסי. מאחורי הביקור הנדיר עומד סיפור יוצא דופן על דמעותיו של החולה • כל הפרטים בפרסום ראשון

כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א השוהה בימים אלה במסגרת מסע חיזוק היסטורי בארצות הברית זאת לקראת שמחת נישואי נכדתו בת לבנו הרה"צ רבי ישראל מנחם אלתר שליט"א שתיערך בתאריך ט' אלול בניו ג'רזי שבארצות הברית הגיע ביום שישי האחרון לביקור חולים אצל הרה"ח ר' ישראל יהודה פריי בבית אחיו הנגיד הרה"ח ר' מאיר פריי המתגורר במונסי.

הרה"ח ר' ישראל יהודה פריי חולה מזה תקופה לאחר שעבר אירוע לבבי, לצורך כך הוא אושפז בבית אחיו הרה"ח ר' מאיר פריי מגדולי עסקני ונגידי חסידות גור. כעת עם הגעתו של האדמו"ר מגור לארה"ב הוא הטריח את עצמו עד למעון אחיו המתגורר במונסי בכדי לבקר חולים.

ל'חדשות JDN' נודע כי מדובר בביקור ייחודי ויוצא דופן שמאחוריו עומד סיפור לא בלתי מעניין. ביום שישי האחרון הנגיד ר' מאיר פריי סיפר לכ"ק האדמו"ר מגור שליט"א כי הוא סיפר לאחיו החולה על דבר הגעתו של הרבי לארצות הברית, "אחי החולה פקח עיניים ועיניו החלו זולגות דמעות", סיפר הנגיד לאדמו"ר.

האדמו"ר מגור שהאזין לסיפור המרגש הודיע כי אכן בכוונתו לבקר אותו ולקיים מצוות ביקור חולים. ואכן, האדמו"ר מגור הגיע ביום שישי האחרון למעונו של הנגיד ר' מאיר פריי שם הוא ביקר את אחיו ר' ישראל יהודה פריי הזקוק לרחמי שמים.

כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א ביקרו זמן ממושך וברכו בברכת "רפואה שלמה" ולאחר מכן שב למעון האכסניה במונסי. יצוין כי בחסידות מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של הרב ישראל יהודה בן צפורה בתוך שאר חולי ישראל.

האדמו"ר מגור מגיע לבקר חולים ביום שישי האחרון

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין עוד אדם גדול וצדיק בדורינו כהאדמו"ר הקדוש מגור, אני איני חסיד גור לצערי אבל דומני שאת המינימום של ההערכה לקודש הקודשים צריך כל יהודי לתת, לעולם אינו חושב על עצמו, רק על הזולת, מלך המלכים, נסיך אמיתי!

האדמו"ר מגור הוא מלך ישראל
כך שמעתי מפי מרן רבי משולם דוד סולובייטשיק זי"ע.
לבו לב הדור, לב רחום וחנון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו