Yonatan Sindel/Flash90

דאגה בישוב החרדי: מניין הנדבקים מקורונה בטלזסטון עלה ל-25

ראש המועצה יצחק רביץ: "אנחנו תושבי קרית יערים לקחנו על עצמנו לשמש לדוגמה לעצירת המחלה. כפינו על עצמנו בידוד עצמי ונשתדל בזה ככל האפשר. אני יודע שהקשיים הם מרובים, אך זו צו השעה וזה האחריות של כולנו"

מניין החולים מקורונה בישוב החרדי טלזסטון – קריים יערים עלה הערב (מוצאי שבת) ל-25, לאחר תוצאות חיוביות נוספות שהגיעו לתושבים בעיר. מרבית הנדבקים הם משתתפים במסיבת פורים משפחתית שהתקיימה בישוב. כרבע מתושבי הישוב נאלצו להיכנס בשבועיים האחרונים לבידוד, חלקם ישוחררו בימים הקרובים.

בהודעת המועצה שהופצה הערב לתושבים נכתב כי "הערב קיבלנו תשובה חיובית לגבי תושב נוסף שנדבק בקורונה. מדובר בתושב ששהה בסמוך לנדבק אחר. התושב החליט להכנס לבידוד על דעת עצמו עוד לפני שקיבל הוראה ממשרד הבריאות או מהרשויות השונות. המעשה האחראי שלו מנע התפרצות גדולה יותר של המחלה ביישובינו, אך הוא לא היחיד. רבים רבים מצייתים להנחיות ונכנסים לבידוד גם אם הם לא קיבלו הודעה רשמית. זה מראה על האחריות המיוחדת של התושבים שלנו".

ראש המועצה יצחק רביץ הוסיף כי, "אנחנו תושבי קרית יערים לקחנו על עצמנו לשמש לדוגמה לעצירת המחלה. כפינו על עצמנו בידוד עצמי ונשתדל בזה ככל האפשר. אני יודע שהקשיים הם מרובים, לא פשוט להישאר בבית והילדים מחפשים תעסוקה, לא פשוט לקבל החלטה לצמצם את הנוכחות במכולת, לא פשוט לצמצם את הנוכחות בבית כנסת. אך זו צו השעה וזה האחריות של כולנו".

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר בשבוע שעבר לראש מועצת קריית יערים יצחק רביץ ושוחח עמו אודות המצב ביישוב. נתניהו ביקש למסור החלמה מהירה לחולים, ואמר כי הוא עוקב אחר ההתפתחויות בנושא. ראש הממשלה הביע בפני הרב רביץ את הערכתו על אופן ניהול המשבר ועל לקיחת האחריות של ראש המועצה בנושאים הכללים והאישים של תושבי המקום.

כמו כן, ברך נתניהו את תושבי קריית יערים על המהירות שבה הם נכנסו לבידוד מרצון ועל שיתוף הפעולה שלהם עם המועצה ונהלי משרד הבריאות. ראש הממשלה נתניהו סיכם עם הרב רביץ את המשך הקשר הרציף ביניהם במאבק לעצירת וירוס הקורונה, ואיחל רפואה שלמה במהרה לחולים.

ראש מועצת קרית יערים יצחק רביץ אמר לאחר השיחה כי, "ראש הממשלה התקשר וחיזק אותנו מאוד, אנחנו מעריכים מאוד את כל הגורמים החל ממשרד הבריאות שעומד איתנו בקשר ורציף וכלה בכוחות הביטחון הנמצאים ביישוב. הזמנתי את ראש הממשלה למועצה כשהימים יהיו טובים יותר".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הדאגה אינה על הישוב
הדאגה לכל העם הזה
כנסו הביתה אל תצאו בכלל לשום מקום
תזעקו אל ה בכל הכח
שמרו על הכללים
שלא נגיע למתים די באחד שמת
אוי אוי אוי עצוב נורא מי יורנו דעה מי ישמיענו שמועה מי הוא זה שיודע לומר לנו מה לעשות בעת הזאת
אין לנו נביא ולא כהן לא אורים ולא תומים
מה עושים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו