"להם הבדיקות כבר לא יחזירו את אבא": המודעה המטלטלת של עיריית בית שמש

לאור מספר חולים שהולך וגדל בריכוזים החרדים: את פניהם של תושבי בית שמש קידמו הבוקר מודעות ענק עם תמונותיהם של ילדים בוכים על ארון הקבורה של אביהם שחלה בקורונה, בקריאה ללכת להיבדק לאור מספר החולים והעקומה המזנקת כלפי מעלה

את פניהם של תושבי בית שמש קידמו הבוקר מודעות ענק עם תמונותיהם של ילדים בוכים על ארון הקבורה של אביהם שחלה בקורונה, בקריאה ללכת להיבדק לאור מספר החולים והעקומה המזנקת כלפי מעלה.

בעיר בית שמש מתמודדים עם מספר חולים שהולך וגדל בריכוזים החרדים הצפופים ובעיקר משכונת חפציבה בעיר. נכון להבוקר מספר החולים המאומתים בעיר עומד על 114 כאשר ברקע שמה של העיר מוזכר בהקשר של הטלת סגר נושם, בדומה לעיר בני ברק.

ראש העיר עליזה בלוך הייתה מהראשונים להרים דגל ולבקש את העברת החולים מהעיר למלונות, ואת העברת המידע וסנכרון יעיל יותר בין גופי החירום ואף פנתה השבוע בעניין לראש הממשלה בנימין נתניהו.

ביוזמתה של בלוך, עיריית בית שמש מנהלת בחודש האחרון קמפיין אינטנסיבי במיוחד, כשאת הקמפיין במגזר החרדי מוביל היועץ החרדי רפי פרלשטיין. רמקולים כורזים מדי יום את ההנחיות ביידיש, אנגלית ועברית, קו מידע טלפוני הוקם למגזר החרדי, נערכות פגישות עם רבנים לצד אכיפה מוגברת מצד המשטרה, בתקווה לשטח את העקומה, שבינתיים הולכת, בעיקר כלפי מעלה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כול אחד חייב לפשפש במעשיו . המצב רחוק מפשוט

בשבת זו היו עוד מנינים בבתי כנסת מסוימים בבית שמש לצערינו.

הלוואי ואכן היו עושים בעיר הזו משהו מלבד שכירת יועץ תקשורת ממולח שמעביר כתבות לעתונות…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו