מכבסה שפועלת במבנה ארעי עלתה באש בביתר עלית

תוך כדי פעולות הכיבוי ניזוק כבל חשמל שהונח באופן פיראטי וסיכן את הצוותים הפועלים במקום

מכבסה הפועלת במבנה ארעי עולה באש בביתר עלית. תוך כדי פעולות הכיבוי ניזוק כבל חשמל שהונח באופן פיראטי וסיכן את הצוותים הפועלים במקום. לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית יהודה פועלים בשריפה במבנה ארעי המשמש כמכבסה ברחוב סלונים בעיר ביתר עלית.

רב רשף כפיר כהן מפקד המשמרת תיאר: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על שריפה ברחוב סלונים בעיר ביתר עלית. לוחמי האש שהגיעו למקום זיהו עשן רב היוצא ממבנה יביל, לוחמי האש האש שנכנסו אל תוך המבנה לסריקה אחר לכודים ולכיבוי השריפה גילו כי ישנו כבל חשמל המונח על הקרקע באופן פיראטי שניזוק כתוצאה מהשריפה ומסכן את הצוותים הפועלים. לוחמי האש נסוגו מהמבנה ונכנסו בהערכות מחודשת".

טפסר שיקו בר דב מפקד המחוז: "שריפה זו היא עדות לסכנה הגדולה בעסקים הפועלים ללא אישורים נדרשים. מכבסה זו פעלה ללא אישורים נדרשים ותשתיות הגנה מאש. דבר זה סיכן את לוחמי האש שפעלו במקום והעמידם בסכנת חיים. כמו כן סיכן את האזרחים סביב ואף בית כנסת סמוך שהתושבים כבר החלו להוציא את ספרי התורה מחשש שיתלקח. אנו נפעל למיצוי הדין בכל האמצעים העומדים לרשותנו עם כל אותם אלו שמפעילים עסקים אלו בניגוד לחוק ומסכנים את הציבור".

שוטרי תחנת עציון בפיקוד סנ"צ ניר ליפשיץ פעלו במקום לשמירה על הסדר ולהרחקת האזרחים עקב הסכנה הרבה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

העירייה לא יכולה לומר שלא ידעה.
בבקשה, לחקור את ראשיה.

אני הייתי שם וזה קרה לא בגלל רשלנות וכד' אלא בגלל שהעירייה עצמה באה להלחים שם איזה שהוא גגון והיות והם לא היו זהירים עובדי העיריה הגצים פגעו בגג האספלט ולכן ורק לכן נדלק האש..

אני הייתי שם וזה קרה לא בגלל רשלנות וכד' אלא בגלל שהעירייה עצמה באה להלחים שם איזה שהוא גגון והיות והם לא היו זהירים עובדי העיריה הגצים פגעו בגג האספלט ולכן ורק לכן נדלק האש..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו