ביתר עילית: חבר המועצה הוותיק עזב כדי לנהל את מוסדות חסידות באיאן

שמואל דריי

ביתר עילית: חבר המועצה הוותיק עזב כדי לנהל את מוסדות חסידות באיאן

בנימין הרשלר עזב את מועצת העיר ביתר עילית אחרי 14 שנה כחבר עירייה, כדי להתמקד בתפקידו כמנכ"ל מוסדות חסידות באיאן • יצחק מאיר ברים, שהיה עוזרו במשך שנים רבות, ימונה במקומו לתפקיד נציג החסידות בעירייה

אחרי 14 שנה כחבר מועצת העיר ביתר עילית, הודיע בנימין הרשלר על פרישה מהתפקיד. במקומו, ימונה מי שהיה עוזרו במשך שנים רבות, יצחק מאיר ברים.

הסיבה: הרשלר הודיע כי ברצונו להתמקד בעבודתו כמנכ"ל מוסדות חסידות באיאן, כאשר מקורביו מסבירים כי לא מדובר במחלוקת פנימית כפי שיש הטוענים, וכי הוא שמח שברים ימלא את מקומו אחרי שנים ארוכות בהם עבדו יחדיו.

מדוברות עיריית ביתר עילית נמסר כי "ראש העיר מאיר רובינשטיין וחברי הנהלת העיר מברכים את יצחק מאיר ברים לרגל מינויו לחבר מועצת העיר ויו"ר ועדת תכנון ובניה. הוא יחליף את חבר מועצת העיר בנימין הרשלר, שבשל עיסוקיו הרבים כמנכ"ל מוסדות באיאן ביקש לסיים את תפקידו, ולהעביר את התפקיד לעוזרו ונאמנו".

מאיר רובינשטיין הוסיף, "מודה לידידי ושותפי לעשייה הציבורית, הרב הרשלר, על שנים רבות של פעילות מבורכת למען תושבי עירנו ולמען מוסדות החינוך בעירנו. בטוחני כי הרב הרשלר ימשיך לפעול לטובת תושבי עירנו ולסייע לכלל ולפרט".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו