צילום: דוברות ארגון הצלה

תאונה בדרך לאלעד: רוכב אופנוע נפצע באורח בינוני

רוכב אופנוע, חרדי בשנות העשרים לחייו, נפגע בתאונה מרכב חולף בכביש 444. כונני הצלה ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים כשהוא סובל מחבלות בגפיים

תאונת דרכים בכביש המוביל לעיר אלעד: רוכב אופנוע, צעיר חרדי כבן 20, נפגע מרכב חולף והועף על הכביש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים כאשר מצבו הרפואי מוגדר בינוני.

מדוברות ארגון הצלה נמסר כי כונני ארגון הצלה הוזעקו לכביש 444 בין אלעד לצומת מגדל אפק בעקבות דיווח על תאונת דרכים. יחד עם פראמדיקים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 20 עם חבלות בגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים בלינסון בפתח תקווה.

חובש הצלה יהודה פורייס סיפר: "כשהגעתי למקום עם אמבולנס מד"א שברשותי, מצאתי רוכב אופנוע, גבר כבן 20, כשהוא שוכב על הכביש וסובל מחבלות בגפיים לאחר שנפגע מרכב פרטי. יחד עם הפראמדיקים, הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני, והוא פונה במצב בינוני לבית החולים בלינסון בפתח תקווה".

מדוברות מד"א נמסר כי התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים בין אופנוע לרכב פרטי בכביש 444 בין אלעד לצומת מגדל אפק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לצעיר כבן 20 במצב בינוני עם חבלה בגפיים שפונה לביה"ח בלינסון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו