צילום: פלאש 90

סקר מנדטים: הפער של כחול לבן מצטמצם, הליכוד יציב

סקר וואלה שמתפרסם בשעה האחרונה עולה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת כחול לבן זוכה ל-30 מנדטים לעומת הליכוד שמקבל בסקר 29 מנדטים. נציין כי ביחס לסקר הקודם של וואלה שהתפרסם בשבוע שעבר, הליכוד נחלש בשני מנדטים

ימים ספורים נותרו עד לבחירות ובסקר מנדטים נוסף שמתפרסם בעשה האחרונה עולה כי הפער שהיה יציב במשך תקופה ארוכה לטובת כחול לבן מצטמצם ונעלם, ואילו הליכוד ממשיך לשמור יחסית על יציבות.

בסקר וואלה שמתפרסם עולה כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת כחול לבן זוכה ל-30 מנדטים לעומת הליכוד שמקבל בסקר 29 מנדטים. נציין כי ביחס לסקר הקודם של וואלה שהתפרסם בשבוע שעבר, הליכוד נחלש בשני מנדטים.

עוד מתוצאות הסקר, מפלגת העבודה עולה במנדט אחד ל-10 מנדטים, מרצ במנדט אחד ל-6, ורע"מ-בל"ד עוברת לראשונה בסקר וואלה את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, חד"ש-תע"ל 8.

בגזרת הימין, איחוד מפלגות הימין עם 7 מנדטים הימין החדש בראשות בנט ויהדות התורה עם 6 כל אחת, זהות של משה פייגלין וש"ס עם 5 מנדטים, וישראל ביתנו עם 4 מנדטים בלבד. מפלגת כולנו של כחלון לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת 2.9%, כך גם מפלגת גשר של אורלי לוי לא עוברת את האחוז החסימה ומקבלת 2.1%.

נתון נוסף שעולה מהסקר, הפער בין נתניהו וגנץ בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה מצטמצם – 48% מהמשיבים סבורים שנתניהו מתאים יותר להיות ראש ממשלה ואילו 35% חושבים שגנץ – לעומת 53% ו-30% בהתאמה מהסקר של וואלה בשבוע שעבר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו