Noam Revkin Fenton/Flash90

מי רשם 'אמת' במקום 'ג'? יהדות התורה תערער לועדת הבחירות

מי הצביע בבית הספר בית יעקב החסידי באשדוד למפלגת העבודה? מפלגת העבודה שסימנה 'אמת' קיבלה את מרבית הקולות בקלפיות מסיומות בריכוזים חרדים, ויהדות התורה שסימנה 'ג' לא קיבלה אפילו קול אחד • ההערכה: טעות ברישום

המנדט השמיני של יהדות התורה שמתנדנד על הקשקש גרם לפעילי המפלגה לבחון היטב את נתוני ההצבעה בריכוזים החרדים, ובאופן משונה התגלתה תקלה שחזרה על עצמה לפיה מפלגת העבודה שסימנה 'אמת' קיבלה את מרבית הקולות בקלפיות בריכוזים חרדים, ויהדות התורה שסימנה 'ג' לא קיבלה אפילו קול אחד.

כך לדוגמא בקלפי שמוצבת בבית הספר בית יעקב החסידי באשדוד, מפלגת העבודה קיבלה על פי הרישום 518 קולות, שס 3, איחוד מפלגות הימין 2, הליכוד 2, הימין החדש 1, כחול לבן 2, ויהדות התורה 0.

בקלפי בסמינר בית יעקב וולף בבני ברק קיבלה מפלגת העבודה 354 קולות, שס 80, הליכוד 8, איחוד מפלגות הימין 7, נ נח 2, הימין החדש 1, וגם כאן ליהדות התורה לא נרשם אף קול אחד.

ההערכה היא שהמקור לטעות הוא כי מאחר והאות של יהדות התורה 'ג' מוצבת ברשימה מיד אחרי מפלגת העבודה שסימנה מתחיל ב'א', גרם למספר מזכירי קלפיות לרשום את נתוני ההצבעה ליהדות התורה בשורה הלא הנכונה. על פי הטענות ישנם לפחות 2000 קולות כאלו.

עו"ד אברהם יוסטמן, חבר ועדת הבחירות מטעם 'אגודת ישראל התייחס לדיווחם ואמר כי, "התוצאות נזילות, ישנן טעויות הקלדה רבות. נערכים להגיש ערורים, אנחנו מבקשים מפעילי יהדוה"ת להכנס לאתר ועדת הבחירות ולבדוק בקלפיות שאתם מכירים האם המספרים הגיוניים".

מי שבידיו נתונים דומים מתבקש לשלוח את כל הפרטים למייל באדום של 'חדשות JDN'.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אותה טעות גם בבית שמש בקלפי 82 ובירושלים בקלפי 974
ביחד זה שווה כמעט 1500 קולות!!!!

לאן אפשר לפנות גם בירושלים קלפי 974 זה יותר מ500 קולות לעבודה ו0 לג זה קלפי ברמת שלמה

אותו דבר בקלפי בית יעקב רמת שלמה ירושלים בדיוק אותו דבר

הטעות היא ברורה לחלוטין בגליון רישום הקולות ג' מופיעה תחת 'אמת' לפי סדר הא'ב ומכאן הטעות ברורה פשוט רשמו את הקולות בשורה למעלה

גם בחיפה קלפי 342 יש אותה הטעות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו