Hadas Parush/Flash90

אל תיכנעו, מקסימום יהיה בחירות חוזרות שנצא מהם מחוזקים / דוד ברמן

"צריך כבר עכשיו לחתוך ולחתור לבחירות חוזרות. נציגנו היקרים בכנסת, אל תיכנעו לשום דרישה סחטנית של ליברמן, אל תבהלו ואל תיראו מפחד הפייק ליברמן. הציבור אתכם, העם מאחוריכם, כחצי מיליון איש הצביעו לכם, כי מאמינים בגדולי התורה"

למרות שיש הרבה יותר מצביעים לגוש הימין בארץ מלגוש השמאל, למרות ההצלחה המסחררת של המפלגות החרדיות יהדות התורה וש"ס שעלו ב-3 מנדטים, עדיין בשורה תחתונה גוש הימין-חרדים ירדו בכנסת הזו ב-2 מנדטים, מ-67 ל-65 מנדטים, כשלפי כמות המצביעים הוא מעל ה-70 מנדטים! וזאת בעקבות הימין החדש ובאופן חלקי זהות של פייגלין שלא עבדו את אחוז החסימה.

כך נקלענו לפלונטר די מסובך בו הממשלה הבאה ככל שתקום תהיה תלויה בכל קפריזה של אביגדור ליברמן המחוייב לבוחריו הפרובוסלאבים שאין להם דבר וחצי דבר עם רגשות היהדות.

גם אם ממשלה כזו תקום, זה יהיה סיוט מתמשך, ולא יהיה אפשר למשול ולתפקד.
לכן, צריך לכאורה כבר עכשיו לחתוך. ולחתור לבחירות חוזרות. כי בדרך הטבע יש לנו רק להרוויח מכך.

לגוש הימין חרדים שווה בהחלט ללכת לבחירות חוזרות, כי לבנט ופייגלין זה יהיה או הזדמנות פז נדירה להתחבר לגוש טכני באחד ממפלגות הימין האחרות, או שלא ירוצו, ואם יתעקשו לרוץ בנפרד יקבלו הרבה הרבה פחות קולות, כי הציבור לא מהמר פעמיים על אותו סוס כושל.

גם לאיחוד הימין הן לחלק של עוצמה יהודית זה יהיה שווה כדי לקדם למקום החמישי את נציגם איתמר בן גביר מהמקום השביעי לאחר שבג"צ פסל בשרירותיות את בן ארי ולא אישר לבן גביר להתקדם ברשימה ותלוי כעת החוק הנורווגי, והן לכלל איחוד הימין זה שווה, כי הם יכולים לגדול מחיבורים עם בנט או פייגלין , או לחלופין ממצביעיהם שיחזרו.

גם לליכוד זה ממש לא יהיה עסק רע בחירות חוזרות, אולי אלקטוראלית הם לכאורה לא יגדלו במנדטים, אבל יתפטרו מהתלות בליברמן, שזה הבדל בין ממשלה משותקת ומסוכסכת לבין ממשלה מבצעת ומתפקדת, לא לשכוח שנתניהו זקוק לזה נואשות בכדי לטפל במורסה של מערכת המשפט הרקובה והדיקטטורית שהוא כעת תלוי בהם, ומת לעשות שמה ניקיון פסח יסודי לבער את החמץ הזה אחת ולתמיד.

אז נציגנו היקרים בכנסת, אל תיכנעו לשום דרישה סחטנית של ליברמן, מקסימום יהיה בחירות חוזרות שנצא מכך רק מחוזקים. אל תבהלו ואל תיראו מפחד הפייק ליברמן. הציבור אתכם, העם מאחוריכם, כחצי מיליון איש הצביעו לכם, כי מאמינים בגדולי התורה ובתורת ישראל שלא תישכח מפי זרעו.

ולאחינו היקרים שקדשו שם שמיים והצביעו בהמוניהם למפלגות החרדיות, כל קול קובע זו ממש לא סיסמה. זה הוכח כעובדה גלויה כשרק 53 קולות הפרידו בין המנדט ה-8 של יהדוה"ת לכנסת. בבחירות חוזרות תצאו שוב להצביע ולגרום לנחת רוח לבורא עולם, מבלי שיצטרכו בכלל להסביר לכם את גודל השעה. תוצאות הבחירות האחרונות מדברות יותר מכל הקמפיינים האפשריים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה שטויות!!!!
אתה לא מבין את המשמעות של בחירות חוזרות,
הן תקציבית שזה עולה המון למשק ולמדינה,
והן בזה שהבחירות יהיו על חוק הגיוס שזה דבר לא טוב לציבוריות הישראלית,
בחיים הפוליטים צריך להתגמש,
וזה שליברמן טיפס על העץ לא קרה כלום,
וכדרכה של מפוליטיקה מוציאים בסוף את האיזון הנכון!

צודק ב100 אחוז

חושב שהכותב צודק לגמרי. הבעיה של הימין והחרדים זה הפחד התמידי מה יקרה …וכו…יציבות שלטונית שווה עוד מליארד .חיזוק המחנה החרדלי , והסיכוי שאולי ליברמן לא יעבור הפעם שווה את הנסיון.

יש להוסיף שבבחירות חוזרות בדרך כלל אחוז הצבעה הוא נמוך, דבר שעשוי אפילו לעלות את הכח החרדי.

צודק בכל מילה אחת ולתמיד צריך לפתור את בעיית הגיוס

שטויות המשך
בנוסף לדברים מדוע אתם חושבים שיש לכם שכל יותר מהנציגים המנוסים שלנו? שממש לא צריכין עצות אחיתופל. לסיום מי שמנחה את נציגנו הנאמנים הם גדולי ישראל. אז אולי אתם מנסים לייעץ גם להם?…

כן בדיוק ככה הרי החברי כנסת גם כן יודעים מזה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו