Hadas Parush/Flash90

סקר: רוב הציבור בעד ביטול הבחירות וממשלת אחדות

רוב בעלי הדעה בציבור תומך ביוזמה לביטול הבחירות, רוב עוד יותר גדול חושב שאם מבטלים את הבחירות אז יש להקים ממשלת אחדות עם הליכוד וכחול לבן • רבע מהציבור לא מתעניין בנושא • וגם: מאיילת שקד ועד רפי פרץ, מי אהוד יותר בציונות הדתית

62% מהציבור תומך ביוזמה לביטול הבחירות, לעומת 38% שנגד המהלך ודווקא מעוניינים בקיום הבחירות בחודש אלול. בנוסף, 73% מהציבור בעד ממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן, כחלק ממהלך ביטול הבחירות, לעומת זאת 27% מהציבור נגד ממשלת אחדות.

עם זאת, יש לציין שהסקר שנערך על ידי מכון "מאגר מוחות" בהנהלת פרופ' יצחק כץ, עבור 'ישראל היום' ו־i24NEWS, שקלל את הנתונים לאחר שהוריד את אלה שאינם בעלי דעה בנושא, אך אלה הם כרבע מהמשיבים, כך שאם לכלול את כלל הנשאלים, אפילו אין 50% מהציבור שחושב שצריך לבטל את הבחירות.

בסקר נוסף שמתפרסם הבוקר, בנושא אחר, בעיתון 'מקור ראשון', משיבים בני הציונות הדתית לשאלה מי המנהיגים הפוליטיים האהודים ביותר במגזר. את המקום הראשון קוטפת איילת שקד עם 85%, ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מעט פחות – 82%, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין עם 64%, נפתלי בנט עם 63%, השר בצלאל סמוטריץ עם 60% סמוטריץ, מירי רגב עם 55%, והמנהיג הטרי של הבית היהודי רפי פרץ עם 53% בלבד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו