צילום: תומר נויברג / פלאש 90

ליברמן: "אם נתניהו לא יקבל 61 המלצות, הוא לא יישאר יו"ר הליכוד"

רגע לפני הבחירות - יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן טען כי אם נתניהו לא יצליח להשיג 61 המלצות לאחר הבחירות, בליכוד יחליפו אותו יום למחרת. עוד תקף את הממשלה: "חמאס הוכיח שישראל תחת לחץ, איומים ופיגועי טרור - נסוגה לאחור"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר בסוף השבוע כי "אם נתניהו לא יקבל 61 המלצות אחרי השיחות אצל הנשיא, למחרת היום הוא לא יישאר יו"ר הליכוד".

"יש הרבה אנשים ראויים בליכוד שיכולים להחליף אותו אבל אני לא רוצה להתייחס, מי שיחליטו לבחור במקומו יהיה מקובל עליי, לא יהיו בחירות שלישיות זה בטוח בכל המפלגות מבינים מה המשמעות, גם אם צריך לשנות את יו"ר המפלגה. להערכתי זה מה שיעמוד על סדר היום", אמר.

על הפיגוע הרצחני סמוך לדולב אמר ליברמן "כשאני מסתכל על איך כרגע מטפלים במצב, הרי קודם כל היו צריכים לעשות סגר, כי ברור שמי שהפעיל את המטען נמצא שם באזור. מיד היה צריך לעשות כתר על אזור בנימין ברדיוס של 20 ק"מ. מרוב הפחד ההנחיה של הדרג המדיני לצה"ל הייתה לא לעשות שום סגר".

ליברמן תקף את הממשלה ואמר: "תראו לאיזה אבסורד הגענו, הממשלה הודיעה לתושבי עוטף עזה שאין לה כסף ותקציב לשפץ את כביש 232, 'כביש הדמים' בעוטף עזה. במקביל מתחננים לאבו מאזן לקבל שני מיליארד ש"ח כדי לקנות שקט עד ה-17 בספטמבר. יש פה קריסה כוללת של התפיסה הביטחונית שלנו, של מאבק בטרור, של יוזמה, כל הזמן מגיבים ובמקום להכריע את הטרור מנסים לקנות שקט בהרבה מאוד כסף".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גלגול של סטאלין האיש הזה
יש לו פנים אדומות כמו של קניבל

ישראל ביתינו לא תעבור את אחוז החסימה כולנו נתפלל

שלא יעברו את אחוז החסימה וזהו גם ככה לא מועילים בכלום

לברמן האומלל מתעורר שוב . לך לך איש שמן ועלוב . תחזור לחור שלך . אנו לא רוצים אותך קרוב אלינו או רחוק מאיתנו . סע לך איש בוגד ומגעיל
שמן שונא חרדים . איש גרוע שבגרועים . נהנתן עמלקי .

אתה.. אתה ליברמן שהיית שר ביטחון לא עשית כלום רק דברת פקפקא דיבורים ועכשיו אתה מטיף מוסר איך לתפוס מחבלים כמו שתפשת את הנייה
ואידך זיל גמור

תגובה לשמיל
גם אני לא אוהב את ליברמן
ומתפלל ומצפה למפלה שלו
אבל תמיד תגיבו עיניני מה קשר שהפנים שלו נראה כמו קניבל הויכוח גולש למקום לא עיניני וזה בדיוק מה שליברמן ימ"ש רוצה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו