Hadas Parush/Flash90

שימוש בבן נגד אביו: כך ניסו במשטרה להפוך את אלוביץ' לעד מדינה

נחשף: כך הפעילה המשטרה מכבש לחצים על שאול טלוביץ ועל בנו אור אלוביץ, יחליף את סנגורו שייעץ עם לנתניהו - ושיהיה עד מדינה נגד ראש הממשלה. בדרך למטרה, הפניית הבן נגד אביו והקלטת שיחה ביניהם בחדר ההתייעצות עם עורכי דין

העיתונאי עמית סגל חושף ב'חדשות 12' את הצעד החריג ועל גבול הלא חוקי שביצעה המשטרה בניסיון להפוך את הבעלים של בזק לשעבר שאול אלוביץ' לעד מדינה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לשם כך הפעילה המשטרה את בנו, אור אלוביץ' כמעין סוכן נגד אביו, במטרה שישכנע אותו להחליף את עורך דינו ז'ק חן (שייעץ בעבר לנתניהו), שהמשטרה סברה כי הוא זה שמונע מאלוביץ' הפוך לעד מדינה.

במשטרה שכנעו את הבן כי אם אביו יחליף את עורך דינו, זה יסייע לו. במהלך ימי החקירה הכניסו במשטרה את האב והבן לחדר ההיוועצות עם עורכי דין במתקן המעצר, כשהם השתילו קודם לכן מכשיר הקלטה בחדר במטרה לשמוע את השיחה בין האבא לבן, כשהשניים לא יודעים שהם מוקלטים ולא אמורים להיות מוקלטים בחדר הזה.

לפי הדיווח של סגל, הבן אור אלוביץ' אומר לחוקרת כי, "אני לא רוצה שהוא יפרש את זה שאני יד אחת איתכם. הוא פרנואיד", אך זו מרגיעה אותו ואומרת לו כי, "זה חדר היוועצות של עורכי דין. אין עוד הזדמנויות פז כאלה, זו ההזדמנות שלך". בשלב זה יוצאת החוקרת מהחדר והאב שאול נכנס.

אור אלוביץ' לאביו: "הם נוטעים בי את היסוד להניח שלך יש משהו שיכול לחלץ אותי. הבנתי שז'אק (חן, פרקליטו של שאול אלוביץ') יש לו בעיה". האב שאול משיב כי, "אני יכול להיוועץ בעוד מאה עורכי דין וזה לא ישתנה. הם ניסו לעשות אותי עד מדינה. הם הרגו אותי. אני צריך לשקר כדי להיות עד מדינה כי אין לי על מה להעיד. כרגע מנסים לגרום לי להודות להודות להודות".

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, קרא הערב ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לערוך בדיקה מקיפה של האירועים החמורים – ולנקוט בצעדים כדי "לעקור תופעות אלו מן השורש". חימי מסר: "הפעם נחצה כל גבול אפשרי. לא יעלה על הדעת שהמשטרה תנסה לפגוע בזכותו של אדם לייצוג משפטי הולם, ותנסה לגרום לפיטוריו של עורך דין כדי להשיג את מטרותיה".

"בדרכה אל המטרה, המשטרה רמסה ברגל גסה את הזכות החוקתית להליך משפטי הוגן, תוך פגיעה בחופש העיסוק של עורכי הדין ובעצמאותם", הוסיף חימי. לדבריו, "כל אדם זכאי להליך משפטי הוגן. זכותו לבחור את עורך הדין המייצג אותו, וזכותו המלאה שעורך הדין שבחר, ייעץ לו כמיטב חוכמתו וייצגו ללא מורא כי אם לא ישא חן בעיני המשטרה יפוטר".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מנוולים

משטרת החלומות תופרים תיקים למי שבא להם.זה אמיתי.המשיח.ישנה את אנשי הרשע

תחנות "הצדק".חחחחח
עוד אחת מיני רבות דוגמאות לשחיתות השלטונית ולא, לא של הימין, אלא שלוחיו של השמאל.המזל שיש להם עוד איזו תיקוה להחליף את השלטון וכל הדרכים כשרות.אחרת הם היו מקימים צבא להלחם…..
ה' ירחם.

בכל פעם נדמה שהגענו לתחתית המוסר האנושי ולפתע מגלים תחתית נוספת. ה' ירחם!

כלום לא היה ולא יהיה כלום.

הנה השקר והפרצוף האמיתי של משטרת ישראל מתגלה
לא היה כלום כי אין כלום

אולי להוריד את המצלמות ומכשירי הציתות מאותו חדר, ולהציבן בקלפיות…

מדינת משטרה

מתי יקום מישהו איכפתי ויארגן הפגנה נגד המשטרה על ההתנהלות הבלתי חוקית שלה ללא דין וללא דיין.
כמו השמאלנים שארגנו הפגנות נגד היועמ"ש ועוד. בימין רק אוכלים את הלב וכוססים ציפורניים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו