תמונות אלו מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

ירושלים: דגל ענק של אש"ף ואבו מאזן נתלה על חומות העיר העתיקה

אלמונים תלו דגל של הארגון הפלסטיני ועליו תמונותיהם של ערפאת ואבו מאזן סמוך לשער שכם. הפלסטינים מדווחים על מספר דגלים נוספים וכרזות שנתלו בבירה וטענו שהמשטרה הסירה אותן ואף עצרה שני פעילים. ליאון: "הריבונות היחידה בירושלים היא הישראלית.


סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

פרובוקציה לרגל יום השנה לייסוד ארגון הפת"ח: תושבי ירושלים הופתעו הבוקר (רביעי) למראה דגל אש"ף ענק שנתלה על חומות העיר העתיקה בירושלים, סמוך לשער שכם. על הדגל הודפסו תמונותיהם של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וקודמו בתפקיד, מייסד הפת"ח יאסר ערפאת. שוטרים שהגיעו למקום הסירו את הדגל ופתחו בסריקות באזור בחיפוש אחר מפרי סדר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, אמר בתגובה: "הריבונות היחידה בירושלים היא הריבונות הישראלית. לא אתן לאף ארגון לנסות לדרוס רגל בעיר. נעמוד איתנים מול כל מי שינסה לערער על ריבונותה של ישראל בירושלים".

עוד הוסיף ליאון: "מיד עם תליית הדגל זיהו עובדי הפיקוח העירוני את המפגע ובשיתוף פעולה מהיר מול משטרת ישראל הדגל הוסר לאלתר". מנגד, יו"ר האופוזיציה בעירייה, עופר ברקוביץ, תקף את ליאון ומסר: "זו עוד הוכחה שעיריית ירושלים לא עושה מספיק למימוש הריבונות הישראלית במזרח העיר. כשלא פועלים למימוש הריבונות בעיסאוויה, למתן שירותים ואכיפת החוק – מקבלים דגלי אשף בשער שכם. זהו דגל אדום לעיריית ירושלים ומדינת ישראל".

בשבוע האחרון התרבו הפעולות הלאומניות של ערבים באזור מזרח ירושלים, בעיקר באזור הר הבית והעיר העתיקה, זאת לרגל יום ייסוד הפת"ח שאמור לחול בימים הקרובים.

מאור צמח, יו״ר ארגון "לך ירושלים", אמר כי: ״לרגל ציון 55 שנה ליסוד ארגון הטרור פת"ח, פעילי הארגון בירושלים מנסים בכל דרך לפגוע בריבונות ישראל בירושלים. ברור לנו שמשטרת ירושלים תפעל ביד קשה בכל מי שפוגע באחדותה של ירושלים ובריבונותה של מדינת ישראל בירושלים״.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פורים הגיע ? אבו-מאזן נתלה על חומות העיר העתיקה ?

חחח

הציונים הטיפשים איך קורה דבר כזה ??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו