המחבל בבית המשפט. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הוארך מעצר המחבל מפיגוע הדריסה בירושלים; אחיו: "זו תאונה"

מעצרו של סנד חאלד אלטורמאן, שבצוע את הפיגוע בו נפצעו 12 חיילים, הוארך בעשרה ימים. אחיו טען כי מדובר בתאונת דרכים ולא בפיגוע: "יכול להיות שהוא נרדם על ההגה". לטענתו, השניים התייצבו יחד בתחנת המשטרה בעציון וטורמאן הסגיר עצמו

הבוקר (שישי) האריך בית משפט השלום בירושלים ב-10 ימים את מעצרו של סנד אלטרמאן, המחבל שפגע עם רכבו בחיילי צה"ל סמוך למתחם התחנה בעיר. אתמול בשעות הערב עצרו כוחות הביטחון את המחבל, פלסטיני תושב ירושלים, בצומת הגוש והוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון – זאת לאחר מאמץ מודיעיני של צה"ל, מג"ב ושב"כ. בבית החולים עדיין מאושפזים שני חיילים שנפצעו בתקרית.

מוחמד טורמאן, אחיו של המחבל, אמר מחוץ לדיון כי זאת תאונת דרכים וטען שהגיע לתחנת המשטרה יחד עם האח שהסגיר את עצמו. "לא הייתה לו שום כוונה. זאת תאונת דרכים ב-100%, ברח ההגה וברח הרכב", אמר האח. "במצב כזה אנחנו יודעים כולם שחס וחלילה אם נהיה פנצ'ר ליד שוטר וחייל אז הופכים את זה למשהו ביטחוני. הוא לומד ועובד ואין לו בעיות".

"בתקופה האחרונה מנפחים את הדברים. אז בן אדם עשה תאונת דרכים, ברח כי הוא פחד וזה נורמלי כדי שלא יהרגו אותו וביום השני רצה לבוא לתחנת עציון. הגענו לתחנת עציון והוא מסר את עצמו. אני שמעתי בטלויזיה וגם קראתי שהם תפסו אותו, לא יודע איפה. אני בכלל הייתי איתו והלכנו לתחנת עציון. הוא אמר להם שהוא אתמול בלילה ברח אחרי תאונת דרכים, מודה בזה, אבל זו הייתה תאונת דרכים", טען האח.

בשב"כ, כמובן, דוחים את טענת האח כי מדובר בתאונה, לאור הנסיבות והאירועים שנאספו מהזירה. החקירה עודנה בשלביה הראשונים. בנוסף, במג"ב טוענים כי בניגוד לדברי אח המחבל, אל-טורמאן נעצר כשהיה במנוסה ולא "בדרך לתחנת המשטרה". לאחר הפיגוע פורסם בפייסבוק של פת"ח סרטון של המחבל מצטט משיר הסתה נגד ישראל: "אני עומד זקוף ושולח לעברם צרורות כדורים".

12 חיילי גולני נפצעו בפיגוע הדריסה שאירע בלילה שבין רביעי לחמישי. החיילים היו בסיור מורשת בדרכם לטקס ההשבעה המסורתי בכותל המערבי. המחבל פגע בהם במהירות גבוהה ונמלט לפני שהחיילים הספיקו להגיב באש לעברו. היום נרשם שיפור קל במצבו של החייל שנפצע קשה בפיגוע. עם זאת, מבית החולים שערי צדק נמסר הבוקר שהחייל עדיין מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ערבים
שווה
שקרנים
זה הד.נ.א. שלהם

לכל השפטים המורמים מעל .ומנדלביט הנכבד.הגיע הזמן שהגיעו מיד עד נפש. ומנדלביט למד פעם תורה הפרוש על חרבך תחיה! וכי הם שומרים "שבע מצוות בני נח" לא גונבים .לא משקרים.לא רוצחים.לא חומדים. שאלה למנדלביט מחק את התורה הקדושה?! דם יהודי הפקר?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו