אייכלר: "הסיפורים כאילו בן גביר הולך לעבור זה קונספירציה של התקשורת" • צפו

ח"כ ישראל אייכלר במתקפה חריפה על עוצמה יהודית: "צריך להזהיר גדולים על הקטנים שידעו שהם לא יעברו את אחוז החסימה". עוצמה יהודית בתגובה: "ביהדות התורה שוקלים להיכנס לממשלה של כחול לבן, כדאי שיפסיק להילחם בעוצמה יהודית"

ח"כ ישראל אייכלר תקף הערב בחריפות את עוצמה יהודית בדברים שנשא בפתיחת המטה המרכזי של יהדות התורה-אגודת ישראל בירושלים וטען כי בתקשורת מקדמים אותו כדי להזיק לימין: "הסיפורים כאילו בן גביר הולך לעבור את אחוז החסימה זה קונספירציה של התקשורת כדי לשרוף קולות. צריך להזהיר גדולים על הקטנים שידעו שזה לא הולך לקרות".

בעוצמה יהודית אמרו בתגובה ל'חדשות JDN' כי, "רק השבוע נחשף כי ביהדות התורה שוקלים להיכנס לממשלה של כחול לבן, מה שמעלה ספקות לגביי מידת האכפתיות של אייכלר מגוש הימין. מכל מקום, גם אם אייכלר מעוניין בהקמת ממשלת ימין, כדאי שיפסיק להילחם בעוצמה יהודית, שארבעת המנדטים שלה הם הסיכוי היחיד להקמת ממשלה ימין. אמרנו וצדקנו: בלי עוצמה יהודית – אין ממשלה ימנית".

אייכלר הוסיף כי, "אם לא נשיג מספיק מנדטים תקום ממשלת שמאל של גנץ וליברמן בתמיכת הרשימה המשותפת. אני מפחד מליברמן ולפיד יותר מהרשימה המשותפת. אחרי שיקימו ממשלת מיעוט, החוק קובע שבשביל להרכיב ממשלה צריך רק רוב אבל בשביל להפיל את הממשלה צריך רוב של 61. ואת זה יהיה קשה מאוד להשיג".

"נתניהו בשבועיים האחרונים עושה מלאכה אדירה. האווירה שכאילו גנץ מנצח הייתה רק באולפנים. יש לי תחושה שאפשר להגיע ל61 מנדטים", הוסיף אייכלר. בנוסף הצביע מעט בהומור, "יש אלפי ישראלים שנמצאים באירופה. יש היום טיסות זולות. שיבואו אנשים מחו"ל לז' אדר אצל רבי שמעון ועל הדרך יזכו להצביע יהדות התורה".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וואו מאמר מעולה, אני גולש ברשת כמה שעות ביום ולא פשוט למצוא תכנים מעניינים אהבתי מאוד!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו