Tomer Neuberg/Flash90

דיווח: מקורב לנתניהו שכר חברת חקירות כדי להשיג מידע מביך על גנץ

עיתון "דה מרקר" פרסם כי חברת המודיעין העסקי CGI Group נשכרה במטרה להשיג פרטים שיביכו או יסבכו את יו"ר כחול לבן. גורם בסביבת ראש הממשלה ניהל את המגעים עם החברה, וביקש לבחון פרטים על חברת התקשורת של יועצו של יו"ר כחול לבן

גורם בסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו שכר בתקופה האחרונה חברת מודיעין עסקי כדי לאסוף מידע מביך על יו"ר כחול לבן בני גנץ – כך דווח הערב (שלישי) ב'דה מרקר'. לפי הדיווח, חברת CGI Group נשכרה על ידי הגורם המקורב לנתניהו, והיא גם החברה שבמערכת הבחירות הקודמת נתנה שירותים למפלגת כחול לבן, בעקבות הפריצה כביכול למכשירי הטלפון של גנץ ושל בכירים נוספים במפלגה.

לפי המידע שהגיע לידי "דה מרקר", החברה התבקשה לפי כמה שבועות להשיג מסמכים הנוגעים להתקשרות העסקית של כחול לבן עם משרד "צור תקשורת", השייכת ליועץ הקמפיין של גנץ רונן צור, בהם החוזה שנחתם בין שני הגופים. הגורם שניהל את ההתקשרות ביקש גם לבחון טענות על כך שאדם מסוים הועסק ב"צור תקשורת" – מה שיכול להועיל לקמפיין הליכוד.

על פי הפרסום, אדם המקורב מאוד למשפחת נתניהו יצר קשר בין חברת המודיעין לבין גוף הקשור לליכוד, שאמור היה לממן את השירות. שווי העסקה מוערך במאות אלפי שקלים, ולא ידוע אם התשלום הועבר בפועל. החברה עוסקת באבטחת מידע ויושב הראש שלה הוא ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, שגם כיהן בעבר כשר וחבר כנסת מטעם מפלגת יש עתיד.

מרונן צור נמסר בתגובה: "נראה שנתניהו התבלבל בשבועות האחרונים ושכח שהמועמד מולו הוא בני גנץ ולא רונן צור. אם נתניהו מעוניין במידע כלשהו, יש לו את פרטי אנשי הקשר מהימים שבהם הציע לצור לנהל לו את הקמפיין. חבל לבזבז כספי ציבור דרך גורם שלישי ולהסתבך לכאורה בעבירות חמורות על חוק מימון הבחירות".

מכחול לבן נמסר: "נתניהו מאמץ שיטות של משטרים אפלים בניסיון להימלט ממשפט. יותר מתמיד המסר ברור: או כחול לבן או ארדואן".

דוברו של נתניהו, עופר גולן, מסר בתגובה: "שקר וכזב".

 

מפלגת כחול לבן שכרה משרד חקירות לאיתור ההדלפות

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גנץ הגנב התחיל להתחרפן ואשכנזי כמו דג ללא מים . ויהיר ואיווט איכס

ארדוא??

העסק נהיה מלוכלך מיום ליום…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו