Yonatan Sindel/Flash90

בן גביר לנתניהו: "תפנה את חאן אל אחמר עד יום שישי – ונפרוש" • צפו

בעוצמה יהודית הצהירו כי אם ורה"מ ימלא שורת דרישות, יפרוש מהמירוץ: "ביטול הסכמי אוסלו, התחייבות לא להקים מדינה פלסטינית, הפסקת הפרוטקשן לחמאס, שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים, הוצאת הווקף מהר הבית וביטול הכותל הרפורמי"

יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר כינס הערב "הצהרה מיוחדת לתקשורת" בו הצהיר כי במידה וראש הממשלה בנימין נתניהו ימלא שורת דרישות שהציג, מפלגתו תפרוש מהמירוץ: "אנחנו יודעים שעוצמה היא המפלגה היחידה שתשמור על הימין. אנחנו היחידים שמציבים דרישות שהן אידאלוגיות ולא כיסאולוגיות", אמר בן גביר.

לדבריו, "לנוכח הטענות של ראש הממשלה שיש ממשלת ימין בלעדינו, אנחנו בעוצמה יהודית מוכנים להרים את הכפפה ואנחנו מודיעים כאן לראש הממשלה שאם כל כך אכפת לו ממשלת הימין, אם הוא יקיים את התנאים הבאים שהם הדברים המרכזיים שאנחנו רוצים לקדם בכנסת עוצמה יהודית תוכל לפרוש. אנחנו לא רוצים ולא ניקח שקל אחד. לא רוצים ג'ובים ולא רוצים תפקידים".

בן גביר הציג במסיבת העיתונאים את "התנאים של עוצמה יהודית": "1. ביטול הסכמי אוסלו, התחייבות לא להקים מדינה פלסטינית – לא מדינה מפורזת, לא אוטונומיה, והסדרת ההתיישבות הצעירה. 2. הפסקת הפרוטקשן לחמאס. 3. שינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים. אין יותר שופט ממנה שופט. 4. הוצאת השליטה של הווקף מהר הבית וביטול הכותל הרפורמי. 5. פינוי חאן אל אחמר".

עוד הוסיף כי, "לגבי התנאי האחרון: היות ונכוויתי לא מזמן מפוליטיקאים וראיתי שמילה זו לא מילה, כדי להוכיח את רצינותה של ממשלת ישראל. אנחנו דורשים עד יום שישי בצהרים: פינוי של חאן אל אחמר. אין תירוצים. יש החלטת בגץ שמאפשרת את הפינוי הזה, וזאת תהיה הצהרת כוונות של הממשלה הזו".

לסיום אמר בן גביר כי, "אם את הדברים האלו מה הם לא מסוגלים לעשות, אנחנו ניכנס לכנסת ונחייב אותם לעשות. רק איתנו תהיה ממשלת ימין אמיתית". בפתח ההצהרה אמר כי, "למרבה התדהמה אנחנו נמצאים במתקפה דווקא של הליכוד, ולמרבה האירוניה הליכוד מזהיר אותנו מכך שעלולה לקום ממשלת שמאל, כאילו המדיניות של הממשלה הזאת היא מדיניות ימין".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
16 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בן גביר בהצלחה אוהבים אותך

מטורףףף הנאום של איתמר בן גביר.
שיכנע אותי לבחור בו.
אני מעביר את הקול שלי מש"ס לעוצמה יהודית

ביבי דפוק את בנט תעזור לבן גביר לעבור

זה מזכיר את הדרישות מהפלסטינים במסגרת עסקת המאה המאד ריאליות..

כל הכבוד הגבר היחידי בכל הפוליטיקה הקלוקלת הזאת

שיפסיק לבלבל וירד מהעץ. צריך ללמוד להפסיד בכבוד

לדעתי בן גביר יפרוש ביום ראשון

עוצמה תקבל 25000 קול

טוב שלא ביקש הילד הזה מביבי לקפוץ מהגג

אין עליו סוף סוף מישהו שפוי בכל הטירוף הזה…מדבר לעניין אבחר בו בע'ה ימיני אמיתי!

בן גביר גבר תותח אבל מציג דרישות לא ראליות לישום בפעם אחת

לא באמת ,
בן גביר – אתה רוצה שעכשיו אחרי 14 שנים פתאום ביבי יקום ויעשה משהו?
שרה תחטוף שבץ!

אל תדאג
אם יגור שם צדיק אחד מיד הוא יפננ

מילה זו מילה!

כל הכבוד!
עכשו ברור לכולם שרק עוצמה יהודית ימניים וכל השאר שמאלנים.
רק בן גביר!

איתמר רד לנו מהווריד. אתה עושה נזק למדינה. תפרוש ונסלח לך. אוהבים, אזרחי המדינה השפויים שלא מבזבזים את קולינו על מפלגה קיקיונית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו