Nati Shohat Flash90

טישים יתבטלו? משרד הבריאות אוסר לקיים אירועים עם למעלה מ-2000 איש

הנחיות חדשות של משרד הבריאות: יש לשקול נחיצות אירועים ובכל מקרה לא לקיים אירועים מעל 2,000 איש. מספר זה צפוי להתעדכן בהתאם להתפתחויות. יש להימנע מביקורים בבתי חולים ובמוסדות לקשישים ועל קשישים לצמצם מגעים

משרד הבריאות מפרסם הנחיות חדשות בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה וחציית קו ה-50 החולים בישראל. יש לשקול נחיצות אירועים ובכל מקרה לא לקיים אירועים מעל 2,000 איש. מספר זה צפוי להתעדכן בהתאם להתפתחויות. ההודעה שיוצאת הערב מטילה צל כבד על אירועי הפורים בחצרות החסידות ועולם הישיבות שאמורים לקיים מחר – שושן פורים – בירושלים.

עוד אומרים במשרד הבריאות כי יש להימנע מביקורים בבתי חולים ובמוסדות לקשישים. ככל שיש צורך במלווה, יש להסתפק במלווה אחד. אנשים עם סימפטומים אינם רשאים ללוות חולים או לבקר במוסדות לאוכלוסייה הקשישה. משרד הבריאות שב וממליץ לאוכלוסיית הקשישים ובפרט לקשישים עם מחלות רקע, ולאנשים עם מערכת חיסון חלשה, לצמצם מגעים ככל הניתן תוך שמירה על שגרת החיים.

כזכור, משרד הבריאות החליט בשבוע שעבר כי חל איסור לקיים אירועים המוניים והתקהלויות מעל 5,000 איש, וכעת הוראה זאת מתרחבת. כמו כן פורסם המלצה לבני 60 ומעלה ולבעלי מחלות רקע כרוניות כגון מחלות לב, סכרת, יתר לחץ דם, מחלות נשימתיות או דיכוי חיסוני, להימנע מהתקהלויות וממגע עם אנשים ששבו מכל יעד בחו"ל או בעלי תסמינים או אנשים החשודים כחולים. במשרד הבריאות ממליצים גם להקפיד הקפדה יתרה על היגיינה ולהימנע מלחיצות ידיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי תספרו לי איפוא יש טיש פורים מעל 2000 איש חוץ מחסידות גור?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו