ארכיון אתר JDN

דיווחים בלבנון: מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה נדבק בקורונה

כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נדבק בקורונה, נסראללה נדבק מבכיר בארגון שחזר מאיראן כרגע מניין החולים בלבנון בקורונה עומד על 41 בני אדם שנדבקו בנגיף. בימים האחרונים ישנם דיווחים על בכירים נוספים בארגון שחלו בנגיף

לפי דיווחים שמתפרסמים הבוקר (רביעי) בלבנון, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה נדבק בנגיף הקורונה. בדיווח נכתב שהוא נדבק לאחר שנפגש עם בכירים אירניים ובעקבות כך חלה התדרדרות בבריאותו. אחד הבכירים האירניים שהגיע ללבנון במסגרת משלחת רשמית הוא עלי לאריג'אני, פולטיקאי אירני שנמצא כחולה בנגיף. אותו בכיר אירני נפגש עם נסראללה, וכך מנהיג חיזבאללה נדבק ככל הנראה בקורונה. לפי הדיווח של העיתונאית הלבנונית מריה מעלוף ההידבקות השפיעה על מצבו של נסראללה.

בתןך כך, הרשויות בסין דיווחו היום על הקלות בהנחיות לתושבי במחוז חוביי ובעיר ווהאן, שהיוו את המוקד הראשוני להתפרצות נגיף הקורונה. לפי הדיווח, מקומות עבודה בתעשיות בעלות חשיבות לאומית ובינלאומית ייפתחו מחדש, בכפוף לאישור רשמי. בתוך כך, מסרו כי הסגר על יציאה וכניסה אל המחוז נותר בעינו.

ההנחיות האחרונות ניתנו בצל נסיגה במספר הנדבקים בימים האחרונים, והן הורחבו גם לאזורים נוספים ברחבי המדינה, שם הודיעו על הורדה בדרגת כוננות החירום הארצית במספר מוקדים. נכון לרגע זה, מספר החולים בתחומי המעצמה האסיאתית עומד על 80,778, ומספר הקורבנות על 3,158.

התפשטות הווירוס הקטלני נמשכת, ובעיתון ה"טיימס" הבריטי דווח הלילה כי שרת הבריאות הזוטרה בבריטניה, נדין דוריז, אובחנה כחולה בנגיף הקורונה. על פי הדיווח, השרה שנמצאת בבידוד נפגשה בשבוע האחרון עם מאות בני אדם בפרלמנט הלונדוני, ואף הייתה נוכחת באירוע בו נכח גם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון.

בתוך כך דווח כי שר הבריאות הטורקי הודיע על מקרה ראשון של הידבקות בנגיף הקורונה בארצו, וכי הרשויות בג'מייקה דיווחו גם הן על מקרה ראשון של הידבקות במדינה. במקביל דיווחה סין על 24 מקרי הידבקות נוספים בנגיף, רובם בעיר ווהאן המהווה את מוקד התפרצות הנגיף. מדובר בעלייה קלה במספר הנדבקים, לאחר שביממה הקודמת דווח על 19 מקרים חדשים של הידבקות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
17 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שימות מהר

איזה יופי בשורה משמחת יללה שיגיע כבר לעזה

אינשלאההה שיקח אותו אלההה

נקווה שסופו יהיה כמו הבכירים האירנים שמתים

שימות לאט

לה לה לה לה אינשאללה נאסרללה

הכי מתאים לו יארצייט בפורים. הזה.

ביי ביי המן

לא
שלא ימות מהר
שימות עם ייסורים

ה' לא צריך את צהל והשבכ כדי לטפל בנסראללה. ידענו שהיום שלו יגיע

Good!!!

שם רשעים ירקב אמן באדמה עוד השבוע ה" נלחם ואתם תחרישון גאלה בפתח

די!

נראה כמו מתיחת פורים

בסוף עוד יתגלה שהקורונה הוא נשק ביולוגי של המוסד, שהחדירו אותו לאורן, סוריה, וחיזבוללה.

מי אמר?

יוקל אמר!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו