Hadas Parush/Flash90

ימינה: "נתניהו התחייב בפנינו לא לוותר על הוועדה למינוי שופטים והריבונות"

במפלגת ימינה טוענים: "בשיחה הלילה נתניהו חזר על התחייבותו לא להפקיר את השליטה בוועדה למינוי שופטים בידי ניסנקורן. עוד התחייב לעמוד על כך שתהיה לו יד חופשית בקידום הריבונות על כלל ההתיישבות ביהודה ושומרון ללא שום מגבלות"

בשיחה שהתקיימה אתמול (ראשון) בלילה, חזר ראש הממשלה בנימין נתניהו על התחייבותו בפני מפלגת 'ימינה' שלא להתפשר במשא ומתן מול יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ו"לא להפקיר את השליטה בוועדה למינוי שופטים בידי ניסנקורן" – כך טוענים הבוקר במפלגת ימינה.

במפלגה הוסיפו כי "נתניהו התחייב, לעמוד על כך שתהיה לו יד חופשית בקידום הריבונות על כלל ההתיישבות ביהודה ושומרון ללא שום מגבלות". עוד נמסר ש"בשיחה הובהר כי אנשיו של גנץ חזרו בהם מכל הסיכומים שהושגו קודם לפירוקה של כחול לבן בנושאים הללו והוצגו הקווים האדומים של גוש הימין במו"מ, ובהם זכות הווטו לימין בוועדה למינוי שופטים".

ממפלגת ימינה נמסר כי ""אנו מחזקים את ידיו של ראש הממשלה בהתעקשותו על הקווים האדומים של גוש הימין בתחום הריבונות ומינוי השופטים. הפקרת הוועדה למינוי שופטים בידי השמאל תהיה בכיה לדורות ותחזיר לחיים את ההפיכה השיפוטית של ברק ובייניש. על גנץ לעמוד בסיכומים שהושגו בעניין ולזכור שהוא עומד בראש מפלגת מיעוט של 17 ח"כים מול נתניהו שעומד בראש גוש של 59 מנדטים".

בשבוע שעבר תקפו בימינה את נתניהו בחריפות ואמרו כי "לפי הפרסומים, בהסכם המתגבש נכנע נתניהו בעניין המשפטי לחלוטין לכחול לבן. אהרון ברק וההפיכה השיפוטית שלו חוזרים אל הבמה וימשיכו למנות את בני טיפוחיהם לבית המשפט העליון. והכל במזומן ומרגע הקמת הממשלה. זו תהיה בכיה לדורות ואנחנו קוראים לנתניהו להתעשת ולעמוד על הקווים האדומים של מחנה הימין".

גורמים ב'ימינה' אמרו אז ל'חדשות JDN' כי "נתניהו מכר לכחול לבן את תיק המשפטים, שזה מאד חשוב לימינה בפרט ולימין בכלל, כל מערכת הבחירות הייתה על מערכת המשפט – תמורת הבטחה שקיבל על הקרח בנושא הריבונות".

הגורם תוקף בחריפות את ראש הממשלה ואומר כי "נתניהו לא דיבר איתנו בכלל ומכר את האידיאולוגיה של הריבונות ושל המשפט והוא גרם במו ידיו לפירוק בלוק הימין, זה יסבך אותו לקראת המשפט שלו", הוא מוסיף איום. "הבלוק זה מה ששמר עליו, אם הוא מפרק את הבלוק אף אחד לא מחויב לו יותר, נוכל גם ללכת עם בכיר אחר בליכוד".

לדברי גורמים ב'ימינה', ישנה סבירות גבוה שהמפלגה בדרך לאופוזיציה. "אנחנו מוכנים ללכת לאופוזיציה, אין לנו ברירה אחרת, אין שום סיבה שניכס לממשלה שרחוקה מהאידיאולוגיה שלנו", אומר גורם במפלגה. לדבריו, "אם אנחנו נהיה באופוזיציה נציף את שולחן הכנסת עם הצעות חוק ימניות שיביכו את נתניהו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש לבטל גם את כל הועדה למינוי שופטים, את בית המשפט ואת השופטים. הכל מינות ערב-רב וכל מי שבתוכם רשע גדול שהולך נגד ה'.

וגם כל מי שבכנסת ( חוץ משלוחי דרבנן)

השיבה שופטייך כבתחילה.ויועציך כבתחילה ללא פוליטיקה ללא חוקי הגויים שליחי ה' ישרים וצדיקים.ללא שוחד ואינטרסים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו