Hadas Parush/Flash90

ח"כ קרעי דורש: "דיון דחוף בוועדת הקורונה על התנהלות המשטרה"

ח"כ שלמה קרעי פנה במכתב דחוף לחה"כ עפר שלח, יו"ר ועדת הקורונה בכנסת, לקיים דיון על התנהלות המשטרה מול המגזר החרדי בתקופת הקורונה. " ישנה תחושה קשה ביותר, כי האצבע קלה מדי על ההדק, תרתי משמע"

חה"כ ד"ר שלמה קרעי פנה במכתב דחוף לחה"כ עפר שלח, יו"ר ועדת הקורונה בכנסת, לקיים דיון על התנהלות המשטרה מול המגזר החרדי בתקופת הקורונה. "בכל הנוגע לפעילות המשטרה במגזר החרדי, ישנה תחושה קשה ביותר, כי האצבע קלה מדי על ההדק, תרתי משמע".

לדבריו, "מדובר ברצף של פעולות משטרתיות אשר חורגות מכל פרופורציה. שימוש בכוח רב מדי, לעיתים אף באכיפה בררנית כלפי מגזר זה, חוסר בהסברה ובנהלים ברורים בקרב השוטרים והתעלמות מאורח חיי הציבור הזה שאנחנו אמונים על שמירת בריאותו ובטחונו.

"הדוגמאות האחרונות של זריקת הרימון ליד הילדה זיסי במאה שערים, כמו גם מקרים אחרים שצולמו ותועדו בסגרים האחרונים על התנהגות ברוטאלית ולא ראויה של שוטרי ישראל, מחייבים חקירה ודרישה. במקרה של הילדה שנפצעה, היינו קרובים לאובדן חיי אדם שלה ושל תינוק נוסף שהיה בעגלה. זו שערורייה שאינה מתקבלת על הדעת. דרושה בדיקה מיידית ופיקוח של הכנסת על המשטרה בנושא זה, על מנת שהאשמים יבואו על עונשם ועל מנת שדברים אלו לא יישנו".

ביום שישי אמר קרעי כי "השוטרים עושים עבודה קשה וחשובה בימים אלו ואני מחזק אותם. יחד עם זאת, קשה להתעלם מהתחושה שלפעמים "איש הישר בעיניו יעשה", כשמדובר בחרדים. דרושים הסברה ונהלים חד משמעיים, בפרט בתקופה הזו. יש לבדוק את המאורעות מיידית, להפיק לקחים ולהעניש אם צריך – וצריך! החלמה מהירה לילדה זיסי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה החכמה לעשות דיון על החרדים בוועדה שמנוהלת על ידי השמאל??????…..
קרעי אתה רוצה את הקולות של החרדים….הההאאאא….
אנחנו לא סתומים!!!!

חזק וברוך. הלוואי ויטופל העניין

זה יותר מצחיק שכשיש מישהו שדואג לך אתה מעליב אותו….

קרעי אחד מחברי הכנסת התותחים. עובד במקומות הנכונים ובאופן הנכון לאורך כל הדרך

אמת ויציב
קרעי מביא לידי ביטוי את הרגשת העם אולי זה עוד יעזור
הנזק התדמיתי שהמשטרה עשתה לעצמה ענק בכל קנה מידה

לזה מצחיק רק בגלל שזה מהשמאל יש סיכוי שיקרה משהו כי ראש הממשלה הימני שלך ב-י-ב-י עדיין לא מצא זמן לגנות את ההשתלחות והסתה בחרדים

המשטרה הם פושעים נגד הציבור החרדי… מי ששומע תיקשורת חילונית מעלים ראשים של כמה ישובים ערבים ושואלים אותם לגבי סגר על הישובים שלהם אתה מתפוצץ כמה הקלות נותנים להם הם רק מבקשים ונותנים להם הכל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו