Miriam Alster/FLASH90

לפיד: "ברגע שיתחשק לביבי לא לקיים את הרוטציה שיבוא אלי ואנחנו נתמוך"

יו"ר יש עתיד הודיע שישתף פעולה עם נתניהו בכדי למנוע את הרוטציה מגנץ: "אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי". ליברמן: "מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם". לפיד: "אין לי שום כוונה להציל את ביבי"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע היום במהלך דיון וועדה להכנת חוק יסוד הממשלה כי יהיה מוכן לשתף פעולה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בכדי למנוע את קיום הרוטציה עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ: "בכל רגע נתון שלא יתחשק לביבי לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אלי ולהגיד אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי, ואני רוצה להגיד לכם משהו לוועדה הזאת – אנחנו נגיד כן. אנחנו נסכים להחזיר את החוקים האלה למקור ותסתדרו כי יש לו 75. למה? מפני שאנחנו מכבדים את הדמוקרטיה והחוקים האיומים והמבישים והמבזים האלה צריכים להתבטל".

"אני לא ראיתי את שר החוץ בזום, גבי אשכנזי, רץ כל כך מהר לקבל את משרד הבריאות שכרגע התפנה, העיקר שאתם מוכרים לעצמכם שבגלל מצב החירום הלאומי החלטתם להיכנס לממשלת נתניהו החמישית. אפשר לקרוא לה בכל מיני שמות, ממשלת אחדות זה לא, ממשלת חירום זה לא, זחלתם לממשלת נתניהו החמישית".

"לפני הבחירות, לפני שהלכתם לפוליטיקה, אתם הרי חשבתם שביבי הוא נוכל. איך אני יודע? כי סיפרתם לי ודיברתם איתי על זה שביבי הוא נוכל. על מה מבוסס עכשיו אם ככה ההסכם הזה? על זה שאתם חושבים שהוא השתנה? מה אתם חושבים שהוא ראה את האור אחרי ההיכרות אתכם הוא הפך להיות אדם הגון? אז התשובה שלכם היא שאתם יודעים שהוא לא השתנה, אז עשיתם הסכם של נוכלים. כל החוקים שמונחים פה הם חוקים של נוכלים. בניתם הסכם שאתם חושבים שאין בו חורים".

"יש בהסכם הזה יותר חורים מאשר במגרש הגולף החביב על ביבי בקיסריה. חשבתם שיהיה לכם ביטוח משפטי פה על זה שלא תתקיים הרוטציה. אני מציע לכם לקרוא את זה יותר ברצינות. יש פה לפחות שלושה סעיפים שבהם אפשר לזרוק את הרוטציה הזאת מהחלון בלי שום בעיה. תקראו רק בתשומת לב מחדש את הסעיף שנוגע לתקציב ותראו כמה קל לא לקיים את הסכם הרוטציה".

"רק בסעיף התקציב יש בו שלוש דרכים להפיל את הממשלה בלי שגנץ אפילו יתקרב לבלפור. אתם באמת חושבים שיש סיכוי בעולם שהוא יפנה לו את בלפור? באיזה עולם, באיזה עולם, איתן גינזבורג, מתקיים מצב שבו ביבי נתניהו ניגש יום אחד לשרה נתניהו ואומר לה "שרה, תפני את המדפים, מחר מגיעה רויטל גנץ לסדר את הבגדים שלה אצלך בארון". אתם הרי יודעים שזה לא יקרה. ברור לכם שזה לא יקרה".

"אתם יודעים מה, אם אנחנו מסתכלים על החוק הזה אתם אומרים לעצמכם אנחנו מבוטחים כי החוק הזה אנחנו מעבירים אותו ב-61 חברי כנסת, אבל אנחנו עשינו סעיף כי אנחנו כל כך מתוחכמים שבו אפשר לבטל אותו רק ב-75 חברי כנסת. עכשיו בוא נעשה שיעור קצר וזריז במתמטיקה – לגוש של ביבי יש 59 חברי כנסת, לנו יש 16 חברי כנסת וזה אפילו בלי שאני אבקש מתמי (תמר זנדברג) עזרה. לנו יש 16 חברי כנסת, 59 ועוד 16 מישהו פה טוב במתמטיקה? או קי, זה 75. 75, לנו ולביבי בכל רגע נתון שביבי לא מתחשק לו לקיים את הרוטציה כל מה שהוא צריך לעשות זה להגיד אנחנו החלטנו".

"כאמור לליכוד יש 59 ועוד 16 זה 75 ובכל רגע נתון שלא יתחשק לביבי לקיים את הרוטציה, והרי הוא לא ירצה לקיים את הרוטציה, כל מה שהוא צריך לעשות זה לבוא אלי ולהגיד אנחנו רוצים להחזיר את החוקים האלה לנוסחם המקורי, ואני רוצה להגיד לכם משהו לוועדה הזאת כי המצלמות דולקות – אנחנו נגיד כן. אנחנו נסכים להחזיר את החוקים האלה למקור ותסתדרו כי יש לו 75".

"למה? מפני שאנחנו מכבדים את הדמוקרטיה והחוקים האיומים והמבישים והמבזים האלה צריכים להתבטל כי אתם עושים אותם רק מסיבות פרסונאליות, רק כדי שתוכלו להיות שרים בלשכות של שרים, 36 שרים, 16 סגני שרים, מתעלמים מהעצמאיים, מתעלמים מאנשים שמפעל חייהם כרגע נהרס, הכול".

"ואל תעמידו פנים שזה בשביל הקורונה, אני לא ראיתי את שר החוץ בזום, גבי אשכנזי, רץ כל כך מהר לקבל את משרד הבריאות שכרגע התפנה, העיקר שאתם מוכרים לעצמכם שבגלל מצב החירום הלאומי החלטתם להיכנס לממשלת נתניהו החמישית. אפשר לקרוא לה בכל מיני שמות, ממשלת אחדות זה לא, ממשלת חירום זה לא, זחלתם לממשלת נתניהו החמישית, ובכל רגע נתון שהוא ירצה הוא יזרוק אתכם. הרי הוא יזרוק אתכם כמו שהוא זרק כל מי שהוא הכניס לפני כן", דברי לפיד.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו בעקבות דברי לפיד: "הופתעתי לשמוע את הצהרתו של לפיד להצלת נתניהו על חשבון גנץ. אני מקווה שהדברים נאמרו בבדיחות הדעת או הוצאו מהקשרם". לפיד כתב בתגובה לליברמן: "‏‎איווט, ככה אתה מכיר אותי? אין לי שום כוונה להציל את ביבי. היחיד שהציל אותו זה בני גנץ. אם עוד שנה, אחרי הקורונה, תהיה לנו אפשרות להפיל את הממשלה, ברור שנפיל אותה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
24 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זבל אורגני

הטינופת של ההזוי הזה פורצת החוצה
הקינה והתאווה והכבוד מוציאים את האדם (ק"ו הבהמה…) מהעולם (ק"ו מהפוליטיקה…)

בלי בושה הצעה מלוכלכת לכל הדעות

נקמן

ביבי השקרן יחד עם גנץ הבוגד ולפיד החרטטן זה ממשלת חלומות לכל גנב מתחיל

שניים רבים והשלישי לוקח

לפיד אתה בושה לאנושות כמה רוע שנאת האחר וצביעות ודו פרצופיות יש בך ?

ביבי תזהר ממלכודת הדבש של לפיד אל תאמין לאף מילה שלו פשוט נפל לו האסימון שהוא הולך לבלות באופוזיציה וזה לא מתאים לו

ישתבח שמו לעד. יאיר לפיד הגזען מתפוצץ ואוכל את הלב. הכל קורס לו מול העניים . מי שהולך נגד תורת ישראל תמיד יפסיד בסוף לא יעזור לך טיפש

לפיד בוכה אחרי שהרכבת יצאה לדרך
הוא אכול קנאה גלנץ עד שהוא מוכן לחבור לביבי שנוא נפשו
היקר שגנץ יפסיד את הרוטציה

מר לפיד הרי לפי ההסכם מי שיפרק את הממשלה השני יהיה ראש ממשלת המעבר מה שאומר שביסי יצתרך לבא לשרה ולומר לה שרה תפני את המדפים כי רויטל גנץ צריכה אותם וזה הרי לא יקרה כמו שאמרת
אבל אתה צודק ביבי לא יגיד כזה דבר לשרה בחיים אבל הוא ימצא תירוץ אחר ונחש מה גם בזה אתה תעזור לו
הוא יילך לבחירות רביעיות כי מר לפיד היקר תירפד את הרוטציה

שתלך כבר מעכשיו ותקימו ביחד

שתלכו כבר מעכשיו ביחד בלי שום רטוציה יעלע כבר

דווקא נשמע טוב
ביבי הנבזה עם לפיד הבזוי
אני מתבייש לגור במדינה הזאת

אהבתי, יאיר ואיווט תמשיכו להתכתב על הפלת ממשלה עמוק עמוק בתוך האופוזיציה. תמשיכו לקטר, תמישכו לבכות, תמשיכו לתכנן, אתם בין כה כבר לא רלוונטים..

עכשיו זה ברו שלפיד לא היה מוכן לתת לגנץ להיות ראש ממשלה.
מסכן גנץ לא הייתה לו שום ברירה

מה הייתי עושה בלי העצות החכמות שלכם מגיבים יקרים……??

בואו נראה אתכם במקומו ואז תדברו

מה אתם לא מבינים טני לא מבין עלום בכלכלה לא במדיניות ולא בביטחון ובודאי לא בחברתיות אז מה אני אעשה בפוליטיקה?
תשובה :לקשקש לקשקש ולקשקש כי רק בזה אני מבין

מה אתם לא מבינים אני לא מבין כלום בכלכלה לא במדיניות לא בביטחון ובודאי לא בחברתיות אז מה אני אעשה בפוליטיקה?
תשובה:לקשקש לקשקש ולקשקש

לפיד אכל אותה אחד האכילות היפות ביותר פשוט תענוג לראות איך שהוה קופץ מעצבים ולא מצליח לבלוע תצפרדע ?????????

אף אחד לא מחזיק אותך אתה יכול ללכת.

א אני אוהד מושבע של האתר ולכן אני מבקש ממכם מגיבים יקרים להגיב בצורה תיקנית ב יאיר זה לא היית אתה שרצה סיבוב בחירות רביעיות אפילו תחת קורונה ? ג "בור ששתית ממנו מים אל תשליח בו אבן " האמת שאני רגיל לקבל אבנים אחרי שהייתי יקיר התיקשורת במשך שנה וחצי ולאחר מה שעשיתי לטובת עם ישראל ליפני שלוש שבועות אני לא מפסיק לקבל אבנים אבל יאיר למה אני אמור לקבל בלוקים??? הרי האיחוש בינינו היה כפוי אני לא רצית אותו ובגלל הלחץ השתכנעתי אם לא האיחוד כבר בבחירות הראשונות הייתי הולך עם נתניהו יחד עם ה18 מנדטים שצפו לי ואתה היית נישאר עם 9-10 מנדטים בלבד ולא רלונטי כתמיד אפילו יו"ר האופוזיציה היה איימן אודה ולא אתה רק בגללי אתה עכשיו עם 16 מנדטים וי"ור האופוזיציה אז לצפות ממך לתודה יהיה הזוי אבל אל תתרברב בעטרה לא לך כל מה שבכלל מתיחסים אליך זה בגלל ההישגים שלי תעשה חשבון נפש אל כך ששוב הוכחת שטובתך קודמת לטובת עם ישראל ואל תפריע למניגהי העם לנהל את המשבר שפוגע בכולם ללא הבחנה בין ימין לשמאל ואם דואג אתה לטובתך אז פשוט שב בשקט ואל תחולל מהומות כתמיד .
ממני בני גנץ יו"ר כחול לבן

טעות בשורה 8 במקום האיחוש בינינו-האיחוד בינינו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו