צילום: מארק ישראל סאלם / POOL

גורמים בימינה: "המפלגות החרדיות עשו עלינו סיבוב לצורך יחסי ציבור"

גורמים בכירים בימינה מאשימים את המפלגות החרדיות ש"לא נקפו אצבע" כדי לסייע להכנסת ימינה לממשלה. לטענתם, ההצהרות הפומביות על הצעות גישור ופשרות נועדו לאזניו של הציבור החרדי שרובו מחזיק בעמדות ימין והיה רוצה לראות את ימינה בממשלה

לקראת השבעת הממשלה: גורמים בכירים בימינה שצוטטו הבוקר (ראשון) ב'כאן חדשות' מאשימים את המפלגות החרדיות שלא עשו מספיק בכדי להכניס את ימינה לממשלה ואומרים כי, "המפלגות החרדיות עשו סיבוב על הגב של ימינה לצורך יחסי ציבור".

ע"פ הדיווח של העיתונאי זאב קם, לדברי אותם בכירים למרות שהמפלגות החרדיות יצאו בהודעות פומביות על מאמצים שהם עושים ומפעילים כדי להביא לכניסת ימינה לממשלה, כולל פרסומים על הצעות גישור ופשרות שהוגשו על מנת להביא להצטרפות – "בפועל הן לא נקפו אצבע כדי לסייע וכדי לגרום לכך לקרות".

לטענתם של הגורמים, ההכרזות של של המפלגות החרדיות שנאמרו כלפי חוץ בלבד, נועדה בעיקר לאזניו של הציבור החרדי שמחזיק ברובו בעמדות ימין מובהקות והיה רוצה לראות את ימינה בממשלה, אבל בפועל המפלגות החרדיות לא הסכימו לוותר לימינה על וועדת החוקה, וועדה שאיילת שקד מאד רצתה שתהיה אצלה וגרמה לכך שימינה תישאר מחוץ לממשלה.

בתוך כך, שר התחבורה (היוצא) בצלאל סמוטריץ' התייחס הבוקר בציוץ בחשבון הטוויטר שלו לחלוקת התיקים ואמר: "רואה את סאגת הזחילות, ההשפלות, והבגידות בבלפור, את ההפקרות וחוסר המקצועיות והענייניות של המינויים, ואת ההמצאות של תיקי שקר לענייני כלום ושום דבר (כולל החוצפה של גנץ להקים "משרד ראש ממשלה חילופי" ולשדוד את קופת המדינה בעשרות מליונים), ומודה לקב"ה שאנחנו לא חלק מהביזיון הזה".

סמוטריץ' הוסיף וטען: "בדיוק מזה ברחנו. דרשנו שותפות אמיתית ויכולת עשיה בתפקידים אמיתיים ולא בתפקידי כבוד ושררה מזוייפים. מעניין מה מרגישים עכשיו בכירי הליכוד שהקריאו את דפי המסרים של בלפור נגדנו על כיסאולוגיה וזוחלים עכשיו להתחנן על נפשם ללשכה, נהג ויועצים באיזה משרד פיקטיבי ומיותר. עצוב".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גורמים ביהדות התורה
ימינה עשתה עלינו סיבוב בכל שהיא רוצה עם 6 מנדטים יותר שרים ותפקידים מה16 החרדי
טרם התקבל על דבר זה תשובה מימינה

יופי, ימינה. תמשיכו ככה תגיעו רחוק!!! הישר אל מחוץ לכנסת!!!

כולה 6 מנדטים ורוצים 3 שרים בכירים נפלתם על הראש שבו באופוזיציה

הציבור החרדי רוצה את ימינה בחוץ, נקודה.
מספיק עם הסיבובים שימינה עשתה על הציבור החרדי, והגרוע מכל בחבירה ללפיד, שכמעט קרתה עוד פעם לפני שנה וחצי, מעניין איה תרוצים היה מספק בנט אז על החבירה לגוש השמאל בשביל ג'וב, שבגלל העריקה הזאת הציע לו נתניהו את משרד הביטחון.

נו גם טוב, לפחות הייתם שמישים למשהו??

בנט אתה חושב שאתה ראש הממשלה. תרגע. הציבור החרדי לא חייב לך. כי לא נתת לו להתחייב לך.

תפסיקו להתבכיין ולהאשים את כל העולם בפשלות שלכם

אף אחד לא עשה על אף אחד סיבוב
הציונות הדתית צריכה לאחד את כל /רוב חלקיה ולצאת לדרך חדשה ואמיתית
לא יתכן שכל הציבור הדת"ל זה 6 מנדטים …
הרבה דת"ל הצביעו לנתניהו שעוקף אותכם ונותן את סמכות ההתישבות לאלקין כדי שגם הקצת שהצבעו אולי לכם בפעם הבאה יצבעו ליכוד.

כל התגובות באמת נכונות, ורוב ימינה הם אנשים מזיקים (חוץ מסמוטריץ). רק חבל מאוד שאני בתור חרדי שגר בשמרון יודע על בשרי שלאף מפלגה חרדית לא יהיה אכפת מהבטחון שלי או של אחים שלי משאר הפלגים בעם. על ארץ ישראל לא דיברתי. כאילו היא רק של הציונות הדתית. ה' יעזור לנו. למה הצבעתי ג'?????

חבל מאד שהם בחוץ.
ואין לי ספק שחברי הכנסת החרדים עושים ויעשו מאמץ גדול להחזרת ימינה לקואליציה.
בנט סמוטריץ' ושקד הם ידידים אמיצים לציבור החרדי.
כבר שנים ארוכות שהוכח בשטח שרק טוב יצא מהאחדות והאינטרסים המשותפים של החרדים עם הדתיים לאומיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו