פלאש 90

יזהר שי לרה"מ: "שאמסלם יחזור בו מדבריו"; אמסלם: "שלא יטיפו לי מוסר"

עימות נוסף בקואליציה: שר המדע והטכנולוגיה, ח״כ יזהר שי, קורא במכתב שנשלח הבוקר לראש הממשלה לדרוש מהשר דודי אמסלם לחזור בו מדברים שאמר נגד רשויות החוק, או לשחררו מתפקידו. אמסלם: "לא עדכנו אותי שמונה שר לחלוקת ציונים לשרים אחרים"


עימות במליאת הכנסת אמש בין השר אמסלם לח"כ יואב סגלוביץ'. באדיבות: ערוץ כנסת

שר המדע והטכנולוגיה, ח״כ יזהר שי, שלח הבוקר (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וראש הממשלה החליפי בני גנץ בו הוא מבקש ל"דרוש מהשר דוד אמסלם לחזור בו מדבריו אמש כנגד רשויות החוק, או לשחררו מתפקידו"

השר המקשר בין הממשלה לכנסת הגיב למכתב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "לא עדכנו אותי שמונה שר לחלוקת ציונים לשרים אחרים. אני מבקש משרים שרק אתמול קיבלו נייר מכתבים חדש, שלא יטיפו לי מוסר ולא ילמדו אותי הלכות נימוסין. אמשיך להתבטא ולהגיד את כל אשר על ליבי, ללא פחד וללא מורא", דברי אמסלם.

במכתב כותב השר שי: " לאור התבטאויותיו הלא ראויות אמש מעל בימת הכנסת, בעת ששימש כשר המייצג את הממשלה בתשובתה להצעות אי אמון בכנסת, הנני מבקש מכם בכל הכבוד הראוי, לדרוש מהשר ח"כ דוד אמסלם לחזור בו מדבריו הקשים כנגד משטרת ישראל ושומרי הסף במדינת ישראל, או – אם חלילה לא יסכים לעשות כן – לשקול להציע לו להשתחרר מתפקידו ולמנות שר אחר לתפקיד החשוב והייצוגי הזה".

שר המדע והטכנולוגיה מציין, "כי דבריו של השר אמסלם אמש בכנסת, כנציג ממשלת האחדות והמקשר בינה לבין הכנסת, אינם עומדים במבחן הממלכתיות, הם עושים עוול בלתי מוצדק וחסר ביסוס כלשהו למוסדות החוק והצדק הממלכתיים של מדינת ישראל, מן הסתם אינם מייצגים את עמדותיה הרשמיות של מפלגת הליכוד הליברלית והלאומית, המתגאה בצדק במסורת ובהדר הז'בוטינסקאי, וללא ספק הינם עומדים בסתירה מוחלטת לעמדותיה ולערכיה של מפלגת כחול לבן, השותפה הפריטטית לממשלת האחדות".

את דבריו מסיים השר יזהר שי: " נכבדיי, ממשלת האחדות קמה גם כדי לחבר בין חלקי העם השסועים והדואבים, וזאת עקב החלטה אמיצה בקנה מידה הסטורי של שניכם, מנהיגי הגושים שחברו יחדיו כדי להקימה. אני משוכנע ששניכם רוצים שהממשלה הזו תיוצג מול הכנסת מתוך כבוד רב לבית המחוקקים ושמירה על ממלכתיות ועל אבני היסוד של הדמוקרטיה הישראלית. והשר המקשר בין הממשלה לבין הכנסת אמור לייצג את כל חלקי ממשלת האחדות הזו, על כל מרכיביה, בכבוד הראוי ועל בסיס הערכים שלשמם הוקמה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחח… פתאום אין חופש הביטוי
אסור היום אפילו לדבר נגד מערכת המשפט הרקובה והמושחתת

חחח איך הוא מביך אותו.. אין לו מה לענות… יש עתיד הם הכי מושחתים!!!!!!

הם וכול ה"שומרי הסף של הגמוקרטיה" חבורת שקרנים נוכלים !!!!!!!!

יזהר שי יכול להתפטר אם הוא רוצה, כאילו הוא לא ידע עם מי הוא נכנס לממשלה. נמאס כבר ההצקות האלו, זכותו של אמסלם לומר מה שהוא רוצה..

הוא שכח שמטרת הקמת הממשלה המנופחת הזו הוקמה בעיקר לתת הזדמנות לגאנץ וחבריו הזדמנות יחידה ואולי אחרונה לשבת בממשלה ולסדר לכוווולם ג'ובים , אפילו שרובם אינם מתאימים להם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו