Yonatan Sindel/Flash90

לראשונה: נהג אופניים חשמליים הורשע בגרם מוות ברשלנות

בית במשפט השלום לתעבורה הרשיע תושב חדרה בגין עברה של גרם מוות ברשלנות, לאחר שרכב על אופניים חשמליים ופגע במהירות של 24 קמ"ש במנוח פיוטר אלפייב ז"ל – בעת שחצה את הכביש במעבר החציה ברחוב רמב"ם בחדרה

בית במשפט השלום לתעבורה בחדרה (בפני כבוד השופט אלכס אחטר) הרשיע היום את משה לוי תושב חדרה בגין עברה של גרם מוות ברשלנות, לאחר שרכב על אופניים חשמליים ופגע במהירות של 24 קמ"ש במנוח פיוטר אלפייב ז"ל – בעת שחצה את הכביש במעבר החציה ברחוב רמב"ם בחדרה באוקטובר 17 .

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד משה אייל עולה כי ביום 16/10/17 בסביבות השעה 11:35 רכב משה לוי תושב חדרה בין 54 על אופניים חשמליים ברחוב רמב"ם בעיר חדרה , במהירות של 24 קמ"ש .

באותה העת בצומת הרחובות רמב"ם ולבזובסקי עמד המנוח פיוטר אלפייב בין 88 , על שפת המדרכה והחל בחציית הכביש במעבר החציה ממזרח למערב ומימין לשמאל בכיוון רכיבת הנאשם.

עוד עולה כי לאחר שחצה המנוח מרחק של כשני מטרים במעבר החציה ועל אף שיכול הנאשם והיה צריך להבחין בו, המשיך ברכיבה רציפה, בלא שהאט ממהירות רכיבתו ופגע עם האופניים במנוח, אשר נפל ונחבל. כתוצאה מכך נפגע המנוח ונגרמו לו שברים בגולגולת ודימום מוחי. ביום 1.11.17 נפטר המנוח במהלך אשפוזו בבית החולים, כתוצאה מהתדרדרות במצבו עקב פציעתו בתאונה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ומה? רוכב האופניים לא מסכן? היה צריך לחכות 3 שנים ופתאום מרשיעים אותו? למה לוקח כל כך הרבה זמן לבתי המשפט? זה לא עקום?
או שזאת עבירה קטנה מידי שאפשר לחכות איתה 3 שנים ואח"כ לקבוע שהבנאדם נאשם ולהרוס לו את כל החיים והמשפחה? אין צדק בכלל. בתי המשפט הם זוועה של סדום ועמורה.
כל המלכות נהפכה למינות. הבור ריק אין בו מים.

מסכן………..
זה בלתי נסבל להסתוסס בעולם בידיעה שהרגת בנאדם…….
שהשם ייתן לו כח!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו