זוהר: "הנשיא ניסה להשפיע על ח"כים להתנגד לועדת החקירה"; ריבלין: "שקר"

יו"ר הקואליציה האשים את נשיא המדינה בניסיון להשפיע על חברי כנסת להתנגד להקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין ניגודי העניינים של השופטים: "הוא עושה את זה בכוונה כדי לפגוע בראש הממשלה". ריבלין פנה לנתניהו: דורש התנצלות

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר מהליכוד, האשים הערב (רביעי) את נשיא המדינה, ראובן ריבלין, בניסיון להשפיע על חברי כנסת להתנגד להקמת ועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין ניגודי העניינים של השופטים. "הוא ניסה לעשות הכל כדי לבלום את ההצעה הזו, הוא עושה את זה בכוונה כדי לפגוע בראש הממשלה", אמר זוהר בראיון לגל"צ.

הדברים האלו של יו"ר הקואליציה עוררו את חמתו של של הנשיא ריבלין, וזמן קצר לאחר מכן עלה לריאיון מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, שמסר בתגובה לגבריו של ח"כ זוהר: "דבריו של ח"כ מיקי זוהר הם שקר וכזב וראוי שיו"ר הקואליציה יתנצל בפני הנשיא". בהמשך, כשנשאל המנכ"ל טובי אם הנשיא ריבלין שוחח על העניין עם שר החוץ, גבי אשכנזי הוא השיב כי "חד משמעית לא. לא היה ולא נברא".

בהמשך נמסר עוד מבית הנשיא כי "דבריו של ח"כ מיקי זוהר הם שקר וכזב ואנו דורשים את התנצלותו המיידית וחזרתו מהם. נדגיש: לנשיא לא היה שום קשר לפעילות הכנסת הנוגעת לועדת החקירה הפרלמנטרית בעניין השופטים. עצוב כל כך שבימים אלה מתמודד נבחר ציבור עם ביקורת בונה וממלכתית באופן שיקרי, נמוך וחסר עכבות שכזה. יתכבד ח״כ זוהר ויפנה לעסוק בצרכי הציבור בשעה קשה זו במקום לפזר שקריו מעל גלי האתר".

ב'ווינט' דווח כי מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי התקשר הערב לראש הסגל של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשר חיון, ודרש בשם נשיא את התערבותו של נתניהו בכך שיורה ליו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) להתנצל בפני ריבלין ויחזור בו מטענתו שלפיה הנשיא פעל לבלום את ההצעה להקמת ועדת חקירת ניגוד עניינים של שופטי העליון. בתגובה, חיון הבטיח לטובי כי נתניהו אכן יתערב בנושא.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אזרחי ישראל שימו לב: וועדת חקירה נועדה לגלות נושא שאילולא וועדת חקירה אין ידיעה בנושא.
התנהגות קבוצת השופטים הללו ידועה לכל והם עושים את מה שהם עושים כי הם מרגישים שהצדק עמם והם הם שמחליטים מהו צדק ולמי מותר לעשות צדק זה ואם אחר יעשה את אותו מעשה הם יושיבוהו מאחורי סורג ובריח ובפרט כאשר הוא אינו שייך לצד הנכון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו