Abed Rahim Khatib/Flash90

15 שריפות פרצו בעוטף עזה; חמאס מאיים: "נביא להסלמה אם לא נקבל מכונות הנשמה"

חמאס מאיים על ישראל: אם לא תעבירו סיוע רפואי לקורונה בעזה - פנינו להסלמה. ראש הלשכה המדינית של חמאס: האחראי למצבה הקשה של עזה - הכיבוש הישראלי. חבלן הוזעק למושב אוהד שבמועצה האזורית אשכול בעקבות רימון שנקשר לבלונים שהופרחו מעזה

15 שריפות פרצו היום (חמישי) בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה שהופרחו מהרצועה. באיזור שער הנגב ובבארי פרצו כמה מוקדי דליקות. בלון שחובר אליו רימון אותר הבוקר סמוך לחממות של מושב אוהד שבמועצה האזורית אשכול. חבלן שהוזעק למקום השמיד את הרימון.

בעיתון הלבנוני אל-אחבאר צוטטו גורמים בחמאס שהזהירו מפני הידרדרות להסלמה שמטרתה לשפר את המציאות ההומניטרית, הכלכלית והבריאותית ברצועת עזה. לפי הדיווח בעיתון המקורב לחיזבאללה, גורמים בחמאס שיגרו מסר כי "הימים הבאים יהיו חמים", נוכח התפשטות הקורונה ברצועה וחוסר ההיענות לסיוע מצד ישראל.

בהצהרה לתקשורת שמסר אתמול איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס, הוא האשים את ישראל במצבה הקשה של רצועת עזה. לדבריו, "עזה מתמודדת נגד הקורונה ומדובר במצב לא קל, האחראי לכך הוא הכיבוש הישראלי". הוא גם קרא לתושבי הרצועה לציית להנחיות הבריאותיות ולהקשיב להוראות של כוחות הביטחון.

לפני ארבעה ימים הודיעו בעזה על חולים ראשונים בקורונה ובעקבות כך הטיל חמאס עוצר של 48 שעות בכל רחבי הרצועה. אמש עדכן משרד הבריאות העזתי כי שני חולים נוספים אובחנו בנגיף אשר לא שהו בבידוד ומקור הידבקותם לא ידוע. בסך הכל לפי שעה יש 25 מאומתים חדשים בעזה ושני בני אדם נפטרו. חמאס החליט הבוקר להאריך ב-72 שעות את הסגר הכללי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחחחח לא גנץ ולא ביבי מכתיבים לנו מה לעשות ואם להתחבה בממ"ד.
אלה החמס מכתיב לנו.
לא נורה יש לנו צבא חזק אבל עם המכנסיים למטה.
הקדוש ברוך הוא משפיל אותנו כי אנחנו כל הזמן מתרברבים בצבא כוחי…
ביבי תמשיך להגיד בעזרת השם גם עכשיו ולא רק בבחירות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו