FLASH90

גנץ: "אחרי הסגר נתחיל לעבוד על מסגרת הגיוס וכל מה שקשור בכך"

שר הביטחון על ההסכם עם איחוד האמירויות: "לאמריקאים יש זכות לבצע עסקאות, אני מאמין לנתניהו. נבקש תמורה". עוד הוסיף: "צריך לחדש את השיח עם הפלסטינים". במסר לנתניהו: "אם מדינת ישראל חפצת חיים, חייבים לתכנן מיד את תקציב 2021"

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ אומר בתידרוך לעיתונאים כי נגיף הקורונה ילווה אותנו עד לסוף שנת 2021". לדבריו: "הנגיף ילווה אותנו לאורך כל שנת 2021 גם אם יהיו חיסונים יקח זמן עד שכל האוכלוסיה תקבל אותו זה לא יהיה לפני סוף השנה האזרחית הבאה".

בדבריו התייחס גם לדברי הנשיא האמריקני על עסקאות נשק עתידיות עם מדינות ערביות: "לאמריקאים יש זכות לבצע עסקאות זה עניין רציני, באשר למכירת ה f 35 אני מאמין לראש הממשלה ש'לא אישרנו דבר כזה. אנחנו נבקש עסקאות המשך בשיח תמורות מול האמריקנים."

שר הביטחון התייחס גם למתיחות עם הפלסטינים: "צריך לחדש את השיח עם הפלסטינים ויש חשיבות גדולה לדבר הזה." בדבריו הדגיש: "זו מחוייבות ישראלית שההידברות בין הצדדים תימשך". בדבריו הרגיע: "אני לא רואה כעת התפרצות גדולה באזור יהודה ושומרון אבל צריך לקחת בחשבון שדבר כזה יקרה בעקבות האווירה השוררת ברחוב".

גנץ התייחס למתיחות הביטחונית בגבולות המדינה הן מהצפון והן מהדרום. על הנעשה ברצועת עזה: "אנחנו צריכים לעשות מאמצי הסדרה בעזה אפשר להמשיך לפתח את תכנון הגז והמים, גם בנושא החשמל אנו יכולים להתקדם אך ביצוע של דבר כזה יוכל לבוא רק במקביל לסיכום של נושא השבויים והנעדרים". על האירועים האחרונים בצפון הזהיר: "אנחנו לא נעבור בשקט על פגיעה בריבונות ובחיילי צה"ל נפגע קשות בצד השני אם הוא יפעל נגדנו."

יושב ראש כחול לבן התייחס גם לסוגיות הפוליטיות. על התקציב: "אם מדינת ישראל חפצת חיים ויש לה אחריות מדינית, במשרד האוצר חייבים לתכנן מיד מיד את תקציב 2021". על חוק הגיוס: "אחרי הסגר נתחיל לעבוד על מסגרת הגיוס, משך הגיוס וכל מה שקשור בכך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו