Official White House Photo by Andrea Hanks

ד"ר קונלי: "הנשיא יכול לשוב לפעילות בסופ"ש"; טראמפ מתכנן עצרת בחירות

רופאו האישי של טראמפ אמר הלילה כי הנשיא יוכל להמשיך בפעילות ציבורית החל משבת: "אני צופה כי הנשיא יוכל לחזור בצורה בטוחה לכל הפעילות הציבורית על פי האבחנה שלנו". הנשיא שעדיין לא קיבל תוצאה שלילית כבר מבטיח: "אנסה לקיים עצרת בחירות בפלורידה"

רופאו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, ד"ר שון קונלי, הודיע הלילה (בין חמישי לשישי) כי הנשיא השלים את הטיפול בנגיף הקורונה ומצבו נותר יציב, כפי שהיה מאז שחזר לבית הלבן מאז שאושפז, כלשונו. הוא הוסיף כי הוא יוכל לחזור להשתתף בפעילות ציבורית החל מיום שבת. קונלי לא אמר אם הנשיא עדיין מדבק ומתי נבדק לקורונה בפעם האחרונה.

"ביום שבת יחולו 10 ימים מאז שהנשיא טראמפ אובחן עם קורונה, ובהתבסס על האבחון שביצעו המומחים, אני מצפה לחזרתו המלאה לפעילותו הציבורית בזמן הזה", נמסר מרופא הבית הלבן. בימים האחרונים אמר ד"ר שון קונלי כי אם מצבו של הנשיא יישאר ללא שינוי או אף ישתפר במהלך סוף השבוע ועד ליום שני, "תהיה לנו אנחת רווחה מלאה".

בשיחה שקיים עם פוקס ניוז, אמר הנשיא טראמפ כי הוא מרגיש מעולה, אך התחמק מלהשיב אם נבדק פעם נוספת לקורונה ואם אכן יצא שלילי. הוא אמר כי ייתכן ויעבור בדיקת קורונה נוספת במהלך היום והוסיף כי הוא שוקל לכנס עצרת כבר מחר, כנראה בפלורידה. כשנשאל כיצד הוא מרגיש, השיב טראמפ: "טוב מאוד. אם יש זמנים קשים, אנחנו צריכים לעבור אותם ביחד".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו