לקראת החורף: ח"כ יעקב ליצמן הגיע להתחסן נגד נגיף השפעת

מייד לאחר קבלת החיסון אמר שר הבריאות לשעבר: "כמו בכל חורף חשוב להתחסן גם החורף נגד השפעת. האתגר של מערכת הבריאות הוא מתן שירותי הרפואה שוטפים בצל הקורונה וגם לאזרחים יש מחויבות לדאוג לבריאותם ולמען הילדים ולהתחסן נגד שפעת"

לקראת החורף וכשברקע מדברים כל העת על חיפושים לחיסון לנגיף הקורונה, הגיע היום (שלישי) שר הבריאות לשעבר, ח"כ הרב יעקב ליצמן למרפאת הכללית במקור ברוך בירושלים כדי להתחסן נגד נגיף השפעת.

ח"כ ליצמן, דואג מידי שנה להתחסן נגד השפעת, ואף עושה זאת מול המצלמות במטרה לשמש דוגמה אישית ולעודד את הציבור להתחסן. השנה, לאור מגיפת הקורונה, קיימת התעניינות ציבורית בחיסונים נגד השפעת שגם היא מחלה ויראלית של דרכי הנשימה וגורמת לעומסים בבתי החולים.

ליצמן הודה לצוות מרפאת הכללית וחזר על קריאתו לאוכלוסיות ייעודיות להתחסן בהקדם על מנת להפחית עומסים על בתי החולים ומערכת הבריאות

מייד לאחר החיסון אמר: "כמו בכל חורף חשוב להתחסן גם החורף נגד השפעת. האתגר של מערכת הבריאות הוא מתן שירותי הרפואה שוטפים בצל הקורונה וגם לאזרחים יש מחויבות לדאוג לבריאותם ולמען הילדים ולהתחסן נגד שפעת." בנוסף הוא שיבח את פעילות מחוז ירושלים בשירותי בריאות כללית על עבודתם המאומצת בכלל ובפרט בשנה החולפת בה מערכת הבריאות מתמודדת עם נגיף הקורונה בכל האוכלוסיות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו