Flash90

שקד: "בנט צריך להיות רה"מ הבא – נדע לעבוד עם החרדים"

יו"ר סיעת ימינה תקפה את נתניהו: "הממשלה היא ממשלת שמאל, נתניהו מכר את כל מה שחשוב לימין לניסנקורן ולשותפיו". על החרדים: "אנחנו יודעים לעבוד מצוין עם החרדים. עבדנו איתם מצוין ארבע שנים. אני חושבת שבנט יכול להרכיב ממשלה עם כל מפלגה שתרצה לעבוד ביחד"

חברת הכנסת איילת שקד תקפה מוקדם יותר היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הממשלה היא ממשלת שמאל, נתניהו מכר את כל מה שחשוב לימין לניסנקורן ולשותפיו" – את הדברים אמרה בראיון ל'וווינט'.

שקד המשיכה ותקפה את הממשלה: "הציבור רואה שזו ממשלה מסוכסכת, מפולגת, מתקוטטת. לא היה דבר כזה ששר הביטחון מנסה להשפיל את ראש הממשלה וראש הממשלה מנסה להשפיל את שר הביטחון. אנחנו נמצאים במשבר מאוד קשה".

"למדינת ישראל מגיעה ממשלה טובה, ממשלה מתפקדת ומגיע לה תקציב לא יכול להיות שאנחנו נמצאים במשבר כלכלי כזה חמור, מחזיקים את התקציב בן ערובה בכל המשחקים הפוליטיים. עדיף כבר לעשות בחירות ולגמור עם, זה מאשר להיות שנה-שנתיים במריחה של בחירות".

שקד הצהירה כי היא רואה את מפלגתה כאלטרנטיבה שלטונית: "ימינה היא המפלגה השנייה בגודלה בכל הסקרים, אלטרנטיבה שלטונית, יש היום מציאות שנקעה נפשם של האזרחים מהמפלגות הכושלות שמנהלות היום את המדינה. בנט מתאים, ראוי, וצריך להיות ראש הממשלה הבא. ולכן אני חושבת שמה שיהיה הוא לא מה שיהיה". לדברי שקד, "כל מפלגה שרואה את עצמה כמפלגה ציונית, שרוצה לטפל במשבר הקשה שבו אנחנו נמצאים יכולה להיות שותפה".

הסקרים האחרונים מראים כי בנט יוכל להקים ממשלה עם גנץ, לפיד וליברמן, שקד נשאלה האם יעשה צעד שכסה: "אנחנו יודעים שסקרים נכונים להיום, הם לא נכונים בהכרח לעוד שלושה-ארבעה חודשים. אנחנו כרגע לא מתעסקים בהרכבת קואליציות. קודם כל אנחנו צריכים לצאת לבחירות, אחר כך לנצח בבחירות".

היא הצהירה: "השאיפה שלנו היא להרכיב את הממשלה. שבנט יהיה ראש הממשלה הבא. ישבו כאן פוליטיקאים לפני הבחירות האחרונות, גנץ, אשכנזי, הבטיחו שלא יילכו עם נתניהו. פרץ גילח את השפם והם זחלו לממשלתו. אנחנו רוצים להרכיב את הממשלה הבאה".

האם תשבו עם נתניהו או לא, נשאלה והשיבה: "אם נתניהו ירצה להצטרף אלינו כשבנט ראש ממשלה, אז בשמחה".

לאחר שיו"ר דגל התורה ח"כ גפני אמר שלא יחבור לבנט, התייחסה שרת המשפטים לשעבר להצהרתו: "אנחנו יודעים לעבוד מצוין עם החרדים. עבדנו איתם מצוין ארבע שנים. אני חושבת שבנט יכול להרכיב ממשלה עם כל מפלגה שתרצה לעבוד ביחד, לנצח את המגפה ולהוציא את ישראל מהבוץ שבו היא נמצאת".

מהליכוד נמסר בתגובה: "ברית האחים חוזרת על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה, הודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו בשבוע הבא – היום בנט מודיע רשמית ש'אין גוש ימין'. במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי כדאי לנסות פעם עם בנט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו