Yonatan Sindel/Flash90

שאשא ביטון: "מדינת ישראל מנהלת רק סגרים"; זוהר: "אין לה מקום בליכוד"

יו"ר ועדת הקורונה מתחה ביקורת חריפה על הממשלה בגין הטלת הסגרים: "זה כתב אישום חמור נגד הממשלה בכללותה. יש שם הרבה מאוד כוחות, יש שם לא מעט אנשים שחושבים בדיוק מה שאני אומרת. צריך לנהל את זה אחרת, לסייע למנוע התפשטות". זוהר: "העמדות שלה פוגעות בבריאות הציבור"

יו"ר ועדת הקורונה בכנסת יפעת שאשא ביטון המשיכה הבוקר (שלישי) למתוח ביקורת על מדיניות הממשלה במאבק במגפת הקורונה ותקפה את ההחלטה להטיל סגר לילי ממחר. בתגובה אמר יו"ר סיעת הליכוד מיקי זוהר: "לשאשא ביטון אין מקום בליכוד, אפשר להיפרד כידידים" – השניים אמרו את הדברים בראיון ל'ווינט'.

יו"ר ועדת הקורונה, אמרה: "ברור לחלוטין שלהעביר סגר לילי בכל הארץ זו שערורייה, צריך לטפל בצורה ממוקדת, כרגע אנו לא מנוהלים, אנו מנהלים רק סגרים. זה מה שמנהלת היום מדינת ישראל".

"זה כתב אישום חמור נגד הממשלה בכללותה. יש שם הרבה מאוד כוחות, יש שם לא מעט אנשים שחושבים בדיוק מה שאני אומרת. צריך לנהל את זה אחרת, לסייע למנוע התפשטות, לעזור לאנשים שבבידוד ולמאומתים, לאפשר לאנשים כן לצאת ולהתנהל".

על אופציה לריצה במפלגה אחרת: "כרגע לוקחת הכול בחשבון. מבחינתי הכול פתוח. כשיהיו בחירות מבטיחה לבוא לכאן ולומר לך מה בחרתי".

מיד לאחריה התראיין יו"ר הקואליציה מיקי זוהר והגיב לשאשא ביטון: "אני שמעתי אותה תוקפת הרבה את עבודת הממשלה. היא עשתה כמה פעולות בניגוד לעמדת הממשלה. יש שטוענים שיש לה חלק גדול בגל השני, ב-9,000 נדבקים ביום. העמדות שלה לא נכונות, הן מאוד פוגעות בבריאות הציבור".

הוא נשאל האם בבחירות הבאות היא תרוץ בליכוד: "להערכתי לא. אני סקפטי. אני חושב שהיא תרוץ במסגרת פוליטית אחרת".

יו"ר סיעת הליכוד אמר: "אני חושב שאין לה מקום בליכוד. ההתנהלות שלה הייתה אופוזיציונית, לא התנהלות שטובת התנועה לנגד עיניה. אני לא חושב שהיא הרגישה אי פעם חלק מהליכוד, וזה עצוב. אפשר להיפרד כידידים, עם כל הכעס".

זוהר =התייחס למשבר הקואליציוני מול כחול לבן ואמר כי עדיין אפשר למנוע את פיזור הכנסת והקדמת הבחירות: "אנחנו יכולים להעביר תקציב כמו שאמרנו. זה בידיים של כחול לבן. כרגע הם מקדמים את פיזור הכנסת. אם הם רוצים לעצור את פיזור הכנסת, כמובן שאנחנו נברך על זה, אבל הם החליטו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אמיתית…!! המצפון שלה לא נותן לה לשתוק על כל העוול שעושים לעם שלם הרבה שם חושבים כמוה ומפחדים על הכסא שלהם..

צריך להפרד כידידים ממדינת ישראל. הם עושים הכל על מנת שכולם יקחו חיסון/ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו