Yonatan Sindel/Flash90

ההרוגים בתאונה סמוך לכניסת השבת: הילדים ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס

אבל ביישוב הדתי בית אל עם הגעת הידיעה המרה והקשה על פטירתם של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס שנהרגו סמוך לכניסת השבת האחרונה בתאונת דרכים קשה בכביש 1. הילדים היו בדרכם ברכב המשפחתי אך משאית חולפת גדעה את חייהם. אח נוסף פצוע קשה

ברוך דיין האמת: סמוך לכניסת השבת הותר לפרסום כי שני הילדים שנהרגו ביום שישי אחר הצהריים בתאונת דרכים קטלנית בכביש 1 הם הילדים ידידיה חיים בן ה-5 ואחיו אלישיב בן ה-7 למשפחת יונגרייס.

הילדים נולדו להוריהם הרב יעקב ורחל יונגרייס, הם התגוררו ביישוב הדתי בית אל, שם היו נודעים כילדי חמד של ממש, משפחת יונגרייס מוכרת היטב ביישוב כשהם מחנכים את ילדיהם לתורה ויראת שמים ומידות נאצלות.

ביום שישי האחרון רכב המשפחה נפגע קשה ממשאית חולפת בכביש 1 סמוך למחלף לטרון, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בילדים פעולות החייאה ממושכות אך לבסוף הם נאלצו לקבוע את פטירתם של השניים במקום.

בהודעה שפורסמה סמוך לכניסת השבת מטעם היישוב בית אל שם התגוררו נכתב כי "בית אל מודיעה בצער רב על אסון כבד שפקד את היישוב, עם מותם בתאונת דרכים בכביש 1 של ידידיה חיים ואלישיב יונגרייס, ילדיהם של יעקב ורחל יונגרייס. בן נוסף, יאיר, נפצע וזקוק לתפילות".

מארגון מד"א נמסר ביום שישי אחה"צ כי "בשעה 13:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רכב פרטי שככל הנראה התנגש במשאית חונה בכביש 1 סמוך למחלף שער הגיא. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של ילד כבן 5 וילד כבן 7 ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם, 2 פצועים במצב קשה בהם: נער כבן 14 עם חבלה רב מערכתית וגבר כבן 25 עם חבלה רב מערכתית".

פראמדיק במד"א אילן גור ארי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב שהתנגש במשאית, מחוץ לרכב שכבו 4 נפגעים, ילד כבן כבן 5 וילד כבן 7 היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם במקום, נער כבן 14 ונהג הרכב כבן 25 סבלו מחבלה רב מערכתית קשה לאחר טיפול ראשוני בשטח פנינו אותם בדחיפות לבית החולים שמצבם מוגדר קשה".

מדובר בטרגדיה של ממש ביישוב הדתי ובמשפחה המפוארה כאשר זמן קצר לפני כניסת שבת חנוכה שניים מילדיהם הלכו לבית עולמם בצורה כל כך טראגית. תהא נשמתם צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי טאטא

להתעורר זה מכה קשה לכולם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו