צילום: תיעוד מבצעי מדא

בני 60 ו-50: הקטל בדרכים – שני בני אדם נהרגו הבוקר בתאונות דרכים

רוכב אופניים נהרג מפגיעת משאית ליד צומת כרכור. כעבור זמן קצר נהרג נהג רכב פרטי בתאונה עם משאית בצומת צפית שמדרום לערד. פאראמדיק מד"א סיפר על התאונה עם רוכב האופניים: "הוא סבל מפגיעת ראש קשה מאוד, לאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו"


פאראמדיק מד"א , סהר אברג'ל

רוכב אופניים בן 65 וגבר בן 50 נהרגו הבוקר (רביעי) בתאונות דרכים שונות שהתרחשו בשרון ובדרום הארץ. רוכב האופניים נפגע על ידי משאית בכביש 65 סמוך לצומת כרכור לכיוון צפון והגבר השני נהרג בתאונה בין רכב פרטי למשאית שהתרחשה בצומת רותם, סמוך לים המלח.

מעט לפני השעה 7:00 בבוקר התקבל דיווח במשטרה ובמוקד מד"א על תאונה בין אופניים למשאית בכביש 65 לכיוון מזרח. צוות מד"א קבע במקום את מותו של רוכב האופניים, תושב פרדס חנה כבן 65. בוחני תנועה של המשטרה הוזעקו גם כן.

פאראמדיק מד"א, סער אברג'יל סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופניים חשמליים שבורות ומשאית, בסמוך שכב גבר כבן 65 מחוסר הכרה, הוא סבל מפגיעת ראש קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ולאחר מספר דקות נאלצנו לקבוע את מותו".


פאראמדיק מד"א , בוריס מנטו

כשעה לאחר האירוע בשרון, התקבל דיווח במשטרה על תאונת דרכים נוספת בכביש 25 סמוך לצומת צפית בין משאית לרכב פרטי, במהלכה נהרג נהג הרכב בשנות ה-50 לחייו.

חובש על אופנוע מד"א צביקה אייזיק סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו משאית ורכב פרטי מעוך, נהג הרכב גבר כבן 50 נלכד ברכב, הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול תוך כדי חילוצו מהרכב, הוא היה ללא נשימה וללא דופק ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם בנהג המשאית גבר בשנות הארבעים פונה במצב קל".

בתוך כך, מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 09:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד״א במרחב דן על רכב שהתנגש ברכב חונה ברחוב חזון אי״ש בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד״א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה״ח שיבא תל השומר גבר כבן 70 במצב בינוני עם חבלות בראש ובבטן.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture