נסראללה: "מחזיקים במספר כפול של טילים – יכולים להכות בכל מקום בישראל"

במהלך הריאיון אמר מנהיג ארגון הטרור שיש עניינים רבים שקשורים לארגונו שישראל לא יודעת עליהם מכיוון שאלה נשמרים "במעגל הדוק של אנשי סוד". במהלך הראיון אמר כי השבועות האחרונים של ממשל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הם "קריטיים". על טראמפ: "משוגע"

מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר אמש (ראשון) בראיון לרשת הטלוויזיה "אל-מאידין" כי ארגונו מחזיק כעת במספר כפול של טילים מונחים מדויקים מזה שהיה לו לפני שנה, זאת למרות מאמצי מדינת ישראל להשמיד את מתקני הייצור שלהם.

בראיון, שנערך שבוע לפני יום השנה לחיסולו של ראש משמרות המהפיכה האיראני קאסם סולימאני, אמר נסראללה כי לארגונו יש "יכולת להכות בכל מקום בישראל". הוא איים שוב כי ארגונו לא זנח את הכוונה לנקום על החיסול של פעיליו בסוריה בחודש אוגוסט, שיוחס לפי מקורות זרים לישראל.

במהלך הריאיון, שנמשך לא פחות מארבע שעות, אמר מנהיג ארגון הטרור נסראללה שיש עניינים רבים שקשורים לארגונו שישראל לא יודעת עליהם מכיוון שאלה נשמרים "במעגל הדוק של אנשי סוד".

חסן נסראללה אמר עוד כי השבועות האחרונים של ממשל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הם "קריטיים" ויש להתייחס אליהם בזהירות, מאחר ולדבריו הנשיא טראמפ הוא "משוגע".

בתשובה לשאלה אם התחסן נגד קורונה, ענה נסראללה כי "לא חשבתי על זה עדיין", אך הדגיש כי אם יתחסן – לא יעשה זאת עם חיסון שפותח בארה"ב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביבי צא למתקפת פתע נגדם אנחנו איתך! העם איתך! לא מפחדים ממלחמה
אל תחכה לרגע האחרון תתקוף!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו