פולארד נישק את האדמה ובירך שהחיינו: "נרגשים להיות בבית סוף סוף"

ראש הממשלה קיבל את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל והעניק ליונתן תעודת זהות ישראלית: "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה". פולארד: "אנחנו מקווים להמשיך בחיינו כאן במדינה הנהדרת. יש לה עתיד מזהיר, העתיד של העם היהודי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל הלילה (רביעי) את פניהם של יונתן ואסתר פולארד עם הגעתם לישראל. פולארד ואשתו ירדו מהמטוס ונישקו את הקרקע בהתרגשות. ראש הממשלה פגש אותם בהתרגשות בכבש המטוס. הם אמרו יחד את הברכה: בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם, שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה.

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי עם הגעתם לישראל בשעה 2:55 לפנות בוקר נתניהו העניק במעמד ליונתן פולארד תעודת זהות ישראלית ואמר להם: "ברוך שובכם, כמה טוב שבאתם הביתה. עכשיו תוכלו להתחיל את החיים מחדש, בחופש ובאושר. עכשיו אתם בבית".

יונתן פולארד אמר: "אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. אנחנו מקווים להפוך לאזרחים פרודוקטיביים בהקדם האפשרי ולהמשיך בחיינו כאן. זו מדינה נהדרת. יש לה עתיד מזהיר. היא העתיד של העם היהודי ואנחנו לא הולכים לשום מקום".

מועד הגעתם של ג'ונתן ואסתר פולארד נקבע באופן שיאפשר את המשך רצף הטיפולים הרפואיים של אסתר. זמן קצר לפני נחיתת בני הזוג פולארד ביטל קבינט הקורונה את חובת הבידוד במלוניות למגיעים מחו"ל, והם נכנסו לבידוד ביתי בדירה פרטית של לפחות עשרה ימים. השניים, שעברו שתי בדיקות קורונה בניו יורק לפני המראתם, צפויים להתגורר בהמשך בירושלים.

פולארד ורעייתו אסתר הגיעו ארצה במטוסו הפרטי של המיליארדר שלדון אדלסון. רעייתו של פולארד, אסתר, מתמודדת בתקופה האחרונה עם מחלת הסרטן. בני הזוג ייכנסו לבידוד עם הגעת, אולם בשל מצבה הרפואי של אסתר, הם לא יידרשו כאמור להגיע למלונית. בחודש שעבר התייחס ראש הממשלה נתניהו למחלתה של אסתר פולארד ואמר: "אנו יכולים לטפל בה בטיפול הרפואי הטוב בעולם".

עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, המייצגת את פולארד, מסרה: "אני נרגשת מאוד מהגעתם של פולארד ורעייתו לישראל. היה מאמץ גדול לשמור את תוכנית הגעתם מהתקשורת האמריקנית ולא להודיע דבר עד הגעתם ארצה. שוחחתי איתם לפני נסיעתם והם מאוד נרגשים אחרי 35 שנה להגיע לישראל ולפתוח בחיים חדשים. כמחויב, בני הזוג יכנסו מיד לבידוד. זוהי הזריחה הראשונה של פולארד בירושלים. כולנו תפילה שהכאב והסבל של השנים הארוכות של פולארד בכלא יהיו מאחוריו לעד".

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה הגיבה על המאורע: "ושבו בנים לגבולם. מיד עם הוודא דבר הסרת המגבלות עליו יצרנו קשר עם פולארד באמצעות עורכת דינו, בכדי להעמיד לרשות משפחת פולארד את כל הסיוע הנדרש. יונתן ואסתר, אני והמשרד בראשותי נעשה כמיטב יכולתנו כדי שתהיה לכם התאקלמות קלה ומהירה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שוב מודרתי ממבצע הבאתו ארצה???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו