נסראללה: "מי שחושב שרציחות ומכוניות תופת יחלישו אותנו – משלה את עצמו"

מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, נשא נאום מיוחד לציון שנה לחיסולו של קאסם סולימאני. בדבריו אמר כי איראן לא תבקש מאף מדינה הנאמנה לה להגיב על מותו: "היא לא תדרוש מהן דבר, כשהיא תחליט להגיב צבאית או ביטחונית, היא תעשה זאת, באופן שיתאים לחיסול"

חסן נסראללה, מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה, נשא הערב (ראשון) נאום מיוחד לציון שנה לחיסולם של קאסם סולימאני ואבו-מהדי אל-מהנדס, מפקד גיס קודס של משמרות המהפכה וסגן מפקד ארגון 'אל-חשד א-שעבי'.

על פי הדיווח ב'מעריב' במרבית נאומו עסק נסראללה בהעלאת זיכרונות מחבריו הטובים שחוסלו, אך לצד זאת הביע התייחסות מסוימת לישראל. בין השאר הזכיר נסראללה גם את חיסולו של מדען הגרעין האיראני מוחסן פח'ריזאדה, ב-27 בנובמבר.

מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה אמר כי איראן לא תבקש מאף מדינה הנאמנה לה להגיב על מותו של קאסם סולימאני: "היא לא תדרוש מהן דבר, כשהיא תחליט להגיב צבאית או ביטחונית, היא תעשה זאת, באופן שיתאים לחיסול", אמר. עוד הוא הוסיף: "אני רוצה שתדעו – איראן חזקה, ולא זקוקה לא לחבריה ולבנות בריתה, היא תגיב במקום, בזמן ובאופן שבו תרצה".

נסראללה הדגיש כי כל האזור נכנס למצב של מתיחות גבוהה לאחר החיסולים של שני הבכירים האיראניים ואמר כי הוא "מאשר שחיזבאללה תפעל לשמר את מצב המתיחות הזה".

עוד הוא אמר כי איראן מעולם לא הפסיקה לדאוג ללבנון ולתמוך בה במאבקה נגד ישראל. על חיסול סולימאני אמר נסראללה: "מותו היה מכה קשה לכל ציר ההתנגדות, אך הוא הצליח להתגבר על זה בהצלחה. ארה"ב חשבו שהחיסול יפיל את כל הציר ההתנגדות והתבדו. מי שחושב שרציחות ומכוניות תופת יחלישו אותנו משלה את עצמו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבי מכוניות התופת, ממשיך דרכם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו