דיווח: אם לא תושג הסכמה – סמוטריץ' מתכוון לאסור על בנט להשתמש בשם 'ימינה'

על פי הדיווח לטענת סמוטריץ', מפלגת "ימינה" זה שמה של הרשימה המאוחדת שחיברה שלוש מפלגות - הימין החדש, האיחוד הלאומי והבית היהודי, ולכן יש צורך באישור משלושתן להשתמש בשם הזה. אם לא יוכל בנט להשתמש בשם "ימינה", הוא ייאלץ לחזור לשם שהוא פחות מעוניין בו - "הימין החדש"

מערכת בחירות לכנסת ה-24 ועדיין נמשך הנתק בין ח"כ ויו"ר 'ימינה' נפתלי בנט לח"כ בצלאל סמוטריץ'. על פי הדיווח של העיתונאי זאב קם ב'כאן חדשות' אם לא תושג הסכמה בין השניים, ח"כ בצלאל סמוטריץ' מתכוון לאסור על בנט להשתמש בבחירות בשם "ימינה".

לטענת סמוטריץ', מפלגת "ימינה" זה שמה של הרשימה המאוחדת שחיברה שלוש מפלגות – הימין החדש, האיחוד הלאומי והבית היהודי, ולכן יש צורך באישור משלושתן להשתמש בשם הזה. אם לא יוכל בנט להשתמש בשם "ימינה", הוא ייאלץ לחזור לשם שהוא פחות מעוניין בו – "הימין החדש", שעמו לא עבר את אחוז החסימה.

בריאיון לכאן רשת ב' אמר הבוקר ח"כ בצלאל סמוטריץ' על המשבר מול בנט: "הוא שם את כל ערכי הימין בצד – תיקון מערכת המשפט, הזהות היהודית – זו זכותו המלאה, אבל אני אומר בשום פנים ואופן".

בתוך כך, השרה החרדית עומר ינקלביץ' ממפלגת כחול לבן של בני גנץ במגעים עם ח"כ בצלאל סמוטריץ' לריצה משותפת בבחירות הקרובות – כך על פי הדיווח של העיתונאי חיים לוינסון מ'הארץ'.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו