Hillel Maeir/Flash90

יריב לוין: "החיבור הכרחי, אבל בן גביר לא יהיה חלק מהקואליציה"

יו"ר הכנסת התייחס להסכם הריצה המשותפת בין מפלגות הימין ובירך עליה, תוך כדי הבהרה כי איתמר בן גביר ועוצמה יהודית לא יהיו חלק מהקואליציה. עם זאת, תקף את השאלה והזכיר את התמיכה של בל"ד בבני גנץ לראשות הממשלה

היום האחרון להגשת הרשימות לקראת הבחירות לכנסת: יו"ר הכנסת יריב לוין הגיב היום (חמישי) לחיבור שיזם ראש הממשלה נתניהו בין מפלגתו של בצלאל סמוטריץ' לזו של איתמר בן גביר ואמר כי עוצמה יהודית לא תהיה בקואליציה.

לדבריו, "כל החלטה על איחוד כוחות היא נכונה, אין צורך בכל כל הרבה מפלגות קטנות, חשוב מאוד שכל קולות הימין יבואו לידי ביטוי. מפלגה בראשותו של בצלאל סמוטריץ' לבד כנראה לא היתה עוברת את אחוז החסימה אבל היתה מאבדת שלושה מנדטים לגוש הימין ולכן החיבור הזה עם כל הקשיים שהוא מעורר הוא חיבור הכרחי ואני חושב שטוב שהוא קרה".

לוין הוסיף, "לו ולמפלגתו אין כוונה, וגם לנו אין כוונה, שהם יהיו חלק מהקואליציה, משום שהפערים בינינו מאוד מאוד גדולים. דרכו של איתמר בן גביר היא לא דרכי, ודעותיו אינן דעותיי".

יו"ר הכנסת תקף את עצם השאלה: "לצערי הרב בכנסת מכהנים כבר תקופה ארוכה אנשים שבעיני הם גרועים הרבה יותר, אני יכלול לתת דוגמה, כאשר סיעה כמו בל"ד לא רק יושבת בכנסת אלא גם ממליצה על בני גנץ לקבלת המנדט לראשות הממשלה ובקולותיה הוא זוכה במנדט לא שמעתי אז את זעקות ה'געוואלד' ואת הטענות והשאלות מהסוג הזה".

"בעניין הזה יש מידה לא מעטה של צביעות. אני בהחלט חושב שאיתמר בן גביר והמפלגה שלו אין לנו כוונה שהם יהיו חלק מהקואליציה. מצד שני אני חושב שהכרחי ליצור מצב שהמפלגה של בצלאל סמוטריץ' תעבור את אחוז החסימה ובנסיבות הללו זה מהלך נכון והכרחי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

טיפש לא יהיה ממשלת ימין בלי בן גביר יהיה בדיוק 60 ליכוד 29 שס 8 ג8 רק 4 לאיחוד (בלי בן גביר יורד מנדט שנשער בחוץ)ו11 ימינה

ברור שיגיד את זה הוא יודע שאם בן גביר נכנס לקאולציה הוא פשוט מאיים על הליכוד שהם לא כלכך ימנים
לא אכפת לו ימין או לא ימין רק הכבוד עומד לו מול העניים

התיפיפות צבועה בן גביר היחידי שיודע להגיד מה שאנשים רבים לא מעיזים לחשוב מהפחד שיחסלו להם את הקריירה.כן איבה יזבק צריכה להחזיר למשרד הפנים את התעודת זהות שלה ולגרש אותה לעזה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו